André Vifot Haas:
Den riktiga statistiken:André (13.7%)
Time (28.6%)
Fingerprints (28.6%)
Exner (11.2%)
Schism (18%)
Jag gjorde quizen två gånger pga ville se om vart någon annan då velade på två frågor. Först vart det Time, när gjorde om och ändrade svaret på två frågor då vart det Fingerprints.
ja fick time
aja, it's time to go to bed
den kan man aldrig ha hört innan, helt säker
Fp.
nummer 17 av schismarna
ply:
den "riktiga" statistiken räknar också in dem(läste åtminstone att sådana finns i tråden) som gör quizen flera gånger som olika personer?
Ice:
Jag gjorde quizen två gånger pga ville se om vart någon annan då velade på två frågor. Först vart det Time, när gjorde om och ändrade svaret på två frågor då vart det Fingerprints.
Den ska bara plocka en gång/medlem, så vitt jag vet. Om någon icke-inloggad gör quizet flera gånger trackas det dock som olika personer.
Så ja, inte optimal statistik den heller. 
André Vifot Haas:
Den ska bara plocka en gång/medlem, så vitt jag vet. Om någon icke-inloggad gör quizet flera gånger trackas det dock som olika personer.
hur väljer den då om det första eller andra alternativet hos en medlem är mest korrekt? det är nog det bättre alternativet förstås.
André Vifot Haas:
Så ja, inte optimal statistik den heller.
Jag var inte inloggad ena gången, då inte konstigt att jag kunde göra quizen två gånger. 
Ice:
Jag var inte inloggad ena gången, då inte konstigt att jag kunde göra quizen två gånger.
Tror man kan göra quizet hur många gånger som helst!
André Vifot Haas: Mice
Går man in på hennes profil står det ju att hon fortfarande är moderator. Borde ni inte ta bort det om hon nu har avsagt sig ämbätet?
Egentligen borde ni ta bort deras M om de är inaktiva så pass länge som t.ex Plåthinken och Mice har varit om de inte meddelat i förväg att de skulle vara inaktiva en längre period. Bättre då att låta någon aktiv ta deras platser.
Agahnim: Går man in på hennes profil står det ju att hon fortfarande är moderator. Borde ni inte ta bort det om hon nu har avsagt sig ämbätet?
Tack för påminnelsen! Väntade med att nedgradera henne då hon skulle skriva några grejer i modforumet först.
alltså, först när du la ut quizen så fick jag Exner.
men nu gjorde jag om quizen och fick Schism, och baserat på beskrivningen känner jag att Schism stämmer mer in på mig än vad Exners forumpersona gör.
Blev André. Känns bra