han kanske ska ta kontakt med vaktis o höra hur förutsättningarna ser ut
Kudhos:
TOKIO HOTEL
Tokio Hotel var exakt de vi skulle ha 😛 Lyssnar på dom nu till o med om du nu ville veta xD
Kudhos:
Halo 3 med polaren som hade skärmen vi snodde i hans skåp. Mycket halo 3 asså niggahhh
😀
S3ON:
Röstar för ett mindre vindkraftverk ute på skolgården, lr uppe på någon utav byggnaderna.
Eller på något sätt genera ström utifrån en decibelmätare.. lär få en hel del ampere från random skolkorridor menar jag!
Eller på något sätt genera ström utifrån en decibelmätare.. lär få en hel del ampere från random skolkorridor menar jag!
listigt!
Eftersom vi antagligen ska få en ny korridor, så kan vi ju välja ett skåp nära ett eluttag!
Då kan man "Smyga" ut med en förlänglingssladd till skåpet!
Öh.. Fin låt----------- *DÖR*
Alltså, tycker att denna tråd är så jävla söt? 😀
PMR:
Alltså, tycker att denna tråd är så jävla söt? 😀
Jag ee ju söt, så de ee ju inget nytt! HAHAHAHHAH OR NAH!
Likadant som Sharpei's skåp i High School Musical 😀
haha åh inreda....
körde den hör metoden högstadiet: slutade städa skåpet efter ngn månad, efter dte slängde jag inget (utan ba slängde in allt) förrän jag slutade 9:an. fascinerande hur mkt papper man kan få in i ett skåp.
gymnasiet var samma sak i princip, med undantag från att jag var tvungen att tömma skåpet i slutet av varje läsår
inreda sitt skåp låter jobbigt och onödigt.
jer2hak:
Eftersom vi antagligen ska få en ny korridor, så kan vi ju välja ett skåp nära ett eluttag!
Då kan man "Smyga" ut med en förlänglingssladd till skåpet!
ser framför mig hur ngn klipper av sladden typ
Skulle i reda med massa bilder på lejon, snoop dogg och gräs och sedan avluta varje mening med "ganja man"
beef