älskar honom fortfarande men är inte kär. inte ens attraherad. Hur han mår betyder längre inte lika mycket, han avgör själv vad han vill göra och hur han vill göra det. kan bara säga att det skär i hjärtat när jag tänker på hur han mår, när jag ser att han lider...
Skulle vara svårt att försöka hjälpa honom om han bad mig att göra det. tråkigt att det är försent nu men bra att han vet att han inte längre kan räkna med mig.
Ska göra en kort komediserie om hur vissa beter sig, trots att det är en tuff miljö så är vissa grejer de gör inte acceptabelt eller särskilt verklighetsförankrat. vill göra mer av mina observationer än bara återberätta dem till mina närmsta & ge dem ett gott skratt. det här är för stort.
En gång fanns det ett studiebidrag... snart finns en hög kläder istället. Värt!
BEHÖVER DEN
Lever fortfarande lika onyttigt som på sommaren... jävla pommes och hamburgare, glass, choklad, bröd och snabbpizzor varje jäkla dag
hm.. vad skall man göra fortsätta pendla till halmstad eller pendla till borås? Eller flytta till halmstad? Någon som har några råd?
"Det är svårt att slåss
mot en fiende
som har baser i ens huvud."
- Sally Kempton
Buddah:
Så jävla nöjd med mig själv för tillfället! Dagens tilltänkte träningskompanjon bangade badminton vilket ledde till att jag först tänkte "Fan vad skönt, då går jag hem och beställer en hamburgare och slöar istället". Icket! Slog bort tanken och sprang en runda istället utan att köpa skräpmat.
Bra inställning. Har du nått ditt viktmål än?
Vet Romson vad hyfs är? Det där var ingen debatt, det där var en lektion i hur man är oförskämd i valtider.
Ice: Har du nått ditt viktmål än?
Japp, är ungefär där jag skall vara. Jobbar nu på att hitta balansen i "normal" kost och skall börja styrketräna mer för att få ner fettprocenten och öka muskelmassan lite.
Ping: Tiny
“En vision utan uppgift är bara en dröm,
en uppgift utan vision är slavgöra,
en vision och en uppgift är hoppet för världen.”
Chibibbi:
Vet Romson vad hyfs är? Det där var ingen debatt, det där var en lektion i hur man är oförskämd i valtider.
vilken debatt syftar du på?
Är det bara jag på UM som är tragisk nog att ha råkat fastna för PH?