Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Lena Ph

SvaraCitera
Ämnesstartare

ångrar att jag visade mig så irriterad och lite aggressiv hos receptionisten... Men läkaren diskriminerar och har gjort massa tjänstefel, hoppas de förstår min frustration över det.

chock när Ulrika från PH stod bredvid mig

SvaraCitera

Har problem. Men å andra sidan vem har inte det.

SvaraCitera

*känner gemenskap med människosläktet*

SvaraCitera

*mår bra*

SvaraCitera

De e som en god cirkel.
Man skaffar problem för att man vill känna gemenskap.. och man känner gemenskap genom att skaffa problem..

SvaraCitera

e för positiv alltså..
skjut mig

SvaraCitera
PMR
 PMR

Fantastiskt:
e för positiv alltså..
skjut mig

dra en Zlatan-runk så känns det bättre..

SvaraCitera

PMR:

dra en Zlatan-runk så känns det bättre..

Därför det e så mycket arena-våld.
Folk blir sexuellt frustrerade...

SvaraCitera
Ämnesstartare

frysta vindruvor Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

vilken debatt syftar du på?

Romson vs Lööf i Aktuellt på SVT 2. Avbröt titt som tätt, kom med personangrepp, var bullrig och lät ej motparten svara klart på frågor. Har inget för en sådan debatteknik. Vill höra vad de tycker, inte lyssna på ful retorik. Tumme ned

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt nya skånska favorituttryck: "En massa fjås å dås." Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Vet Romson vad hyfs är? Det där var ingen debatt, det där var en lektion i hur man är oförskämd i valtider. 

Ett misstag att se dom där två tomtarna om man vill få en bra debatt dock, även om Lööf förstås förbättrat sig avsevärt på senare tid.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, Romson var aggressiv. Men hade nog inte gjort det bättre själv får jag erkänna, Lööfs bullshit och fåniga leende provocerar mig sjukt mycket. Det är jävligt uppenbart att de inte är ett miljöparti om man tittar på vad de faktiskt gjort i riksdagen. De kan lova hur mycket som helst, men tittar man på de senaste åtta åren har de knappt investerat någonting. Det ÄR bråttom, vi MÅSTE investera och jag förstår Romsons frustration även om jag håller med om att hon bör sköta det bättre som politiker.

Fast ptja, jag gillar faktiskt glöd i debatter. Märks att det är val, åtminstone.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Ja, Romson var aggressiv. Men hade nog inte gjort det bättre själv får jag erkänna, Lööfs bullshit och fåniga leende provocerar mig sjukt mycket. Det är jävligt uppenbart att de inte är ett miljöparti om man tittar på vad de faktiskt gjort i riksdagen. De kan lova hur mycket som helst, men tittar man på de senaste åtta åren har de knappt investerat någonting. Det ÄR bråttom, vi MÅSTE investera och jag förstår Romsons frustration även om jag håller med om att hon bör sköta det bättre som politiker.

Fast ptja, jag gillar faktiskt glöd i debatter. Märks att det är val, åtminstone.

Vart sändes denna debatt? 

SvaraCitera
latest comments