åh vad skönt det var att kräkas ut det
höna:
"ok"
ibland så tror jag att jag kommer förbli singel länge då de inte finns många mörka tjejer i sverige.
Hujeda mig, min koll på ny musik under detta år har varit bedrövlig. Har verkligen hamnat i reaktionärsträsket just nu. Skall försöka bättra mig.
Och jag har blivit jävligt ringrostig på att skriva lyrik... uhuhu
Mina glansdagar är över
pommes är en frukt
mind blown
frukt:
oj, fel tråd
frukt: är inte potäter snarare grönsaker eller rötter?
jo, fast själva ordet pomme (pl. pommes) betyder äpple på franska. potatis heter pomme de terre (vilket du säkert själv kan lista ut vad det betyder). å andra sidan säger man ju rotfrukt, trots att potatisen är en stamknöl? det verkar inte vara någon som har koll över huvud taget.
HEMTENTAN ÄR INSKICKAD
sekunden efteråt ser jag att jag lyckats wobbla mitt namn på slutet till en helt ny sida
jag är i alla fall så lycklig att jag skulle kunna gråta men jag tar nog en tupplur istället
Anura:
ibland så tror jag att jag kommer förbli singel länge då de inte finns många mörka tjejer i sverige.
men varför kan du inte vara tillsammans med någon ljus tjej? du borde verkligen prata med någon om detta
isola:
nä. för oss andra låter det rätt rasistiskt.
de finns ju folk som inte är ihop för att de bara är ihop med någon med speciell hudfärg.
Anura:
de finns ju folk som inte är ihop för att de bara är ihop med någon med speciell hudfärg.
Ja men det finns ju för fan folk som inte tänker så också, sluta måla in dig i hörn
Istechetvåpunktnoll: Ja men det finns ju för fan folk som inte tänker så också, sluta måla in dig i hörn
jo men det är inte rasistiskt att tänka så.
Anura:
Det är inte bara för någons hudfärg som avgör. Bara för att man är vit så betyder det inte att man gillar alla vita oavsett personlighet och attraktionsfaktorer och inga mörka, och tvärtom för folk som har mörk hy. Varför ser du alltid allt som hudfärg?