Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

frukt

Zymba:

Lol du tror han kommer gilla det där eller

Det är musik som gör en till en genuin person!

Ämnesstartare

frukt:

Det är musik som gör en till en genuin person!

Haha ja men om han knappt kan svälja KISS eller AC/DC tror du att han kommer digga Meshuggah?? Hjärta

frukt

Zymba:

Haha ja men om han knappt kan svälja KISS eller AC/DC tror du att han kommer digga Meshuggah?? Hjärta

Han får väl sluta vara en sån jävla halvmesyr då!

frukt

obs Anura skoja ba

Ämnesstartare

Mycket gladHjärta

ska ta med Anura till en moshpit

Anura:

Förmodligen, det är nog så.
Vad menar du? :p

Ja men du säger ju "folk som gillar hiphop gillar inte hårdrock" och vice versa, samt att du inte gillar hårdrock för att du är svart. Har svårt att se det som hela sanningenMycket glad

PMR
 PMR

blir så aaaaaaaaaaaaarg

Jag ska se på debatt nu och spotta mentalt på idioter. Fast nä, är inte bättre själv som spottar. Men är så trött på folk som snackar om lika värde och så accepterar de inte alls vissa. Kommer idag dels handla om transsexuella.

Folk som knarkar eufemismer, för att smita undan sina ondskefulla tankegångar.

PMR
 PMR

btw, denna var fin. 

10173677_735813209838733_163761722600570

Ämnesstartare

PMR:
btw, denna var fin. 

10173677_735813209838733_163761722600570

Ja Party

Ämnesstartare

and masturbation is genocide

Ämnesstartare

PMR: Jag ska se på debatt nu och spotta mentalt på idioter. Fast nä, är inte bättre själv som spottar. Men är så trött på folk som snackar om lika värde och så accepterar de inte alls vissa. Kommer idag dels handla om transsexuella.

Man blir less på det programmet. Oftast bara idioter som debatterar.

PMR
 PMR

Z0dd:

Man blir less på det programmet. Oftast bara idioter som debatterar.

Tycker att det är ungefär lika fördelat. Men det tenderar att vara så att saker man stör sig på, är det som fästs i minnet och märks. Ingen nyhet att provokation är effektivt i många fall om man vill synas och höras.

Brukar försöka vara försiktig med att kalla folk idioter, utan snarare tänka att vissa delar kan vara, enligt mig idiotiska. Men ibland rinner banne mig bägaren över...

NEMI
 NEMI

Det är på något plan fint av svt att köra ett sånt tema när det ändå är transgender day of remembrance och allt. Synd bara att debatt är ett sånt jävla bajsprogram. Varför kunde dom inte bara göra något seriöst någon förbannat jävla gång. fan bara lika provocerad som vanligt 🙁 skit teve

PMR
 PMR

Gillade den där rika hotelldirektören. Han stack inte under stolen med någonting. Han var ärlig, saklig och hade en god ton.

Om det däremot var en plan för att få mer uppmärksamhet, är en annan femma. 

PMR
 PMR

är filosofins dag också

latest comments