Jag börjar gråta varenda gång jag märker förändringar till det sämre. Man kan tycka att det vore logiskt att få lite uppmärksamhet efter en sådan kris, men det får jag inte tycka.
Jaha, surprise surprise, polyförhållande på distans sket sig. Känner så himla mycket saker samtidigt och fokuserar mest på att inte bryta ihop framför tågkonduktören hah.
Välkomna till min debut i att börja ventilera lite på UM.
Edinburgh:
Jaha, surprise surprise, polyförhållande på distans sket sig. Känner så himla mycket saker samtidigt och fokuserar mest på att inte bryta ihop framför tågkonduktören hah.
beklagar! men du hade inte vetat om ni inte testade eller något sånt? skit i tågkonduktören. kram kanske.
Edinburgh:
Välkomna till min debut i att börja ventilera lite på UM.
tack, välkommen in i värmen.
ply:
beklagar! men du hade inte vetat om ni inte testade eller något sånt? skit i tågkonduktören. kram kanske.tack, välkommen in i värmen.
Ja, i praktiken innebär det inte så stor skillnad och det var väl kanske det som var problemet. Man passerar en gräns där man inser att skillnaden mellan relationen och att inte vara tillsammans inte är så stor. På vissa sätt känns det lite förlösande men just nu exploderar jag mest på insidan och vet inte var jag ska ta vägen.
Chefen var förstående åtminstone och är okej med att jag stannar hemma ett tag för att dricka sprit och böla om det, så jag har åtminstone lite egentid för att hantera det.
Edinburgh:
Ja, i praktiken innebär det inte så stor skillnad och det var väl kanske det som var problemet. Man passerar en gräns där man inser att skillnaden mellan relationen och att inte vara tillsammans inte är så stor. På vissa sätt känns det lite förlösande men just nu exploderar jag mest på insidan och vet inte var jag ska ta vägen.Chefen var förstående åtminstone och är okej med att jag stannar hemma ett tag för att dricka sprit och böla om det, så jag har åtminstone lite egentid för att hantera det.
bra, smart, ta dig den tiden. håll inte kvar det på insidan. du har ju fina kollektivkamrater hemma så du behöver bara fokusera på att ta dig dit och bli omhändertagen och kramad sen tror jag. och sova. hoppas det känns lite lättare imorgon, och än lättare nästa dag osv!
Edinburgh:
Kram. Med risk för att det kommer ut fel, missförstå mig rätt så att säga; men en del av mig blir ändå glad att du vågar ta upp det, så att du inte håller det helt inom dig och låter det gro. Beklagar det som hänt.
Edinburgh:

Åh, jag beklagar så mycket. Det är så fruktansvärt när relationer går åt helvete sådär. Du får en riktig bamsekram från mig, vill du snacka av dig med nån utomstående så vill jag att du ska veta att jag finns här.
Edinburgh:
Beklagar
och hoppas det blir lite lättare med tiden
spenderat tre dagar i streck med vänner, var kul tills igår då det mest blev outhärdlig ångest pga ute bland massa folk som alla var vackrare och hade bättre liv än mig, kände mig fruktansvärt ensam då
Jag hatar att veta att han lever. Låter så hemskt.
Men jag kan inte riktigt acceptera att hans liv går vidare, när mitt känns som att det står helt still. Kanske inte utanpå, men inombords.
ply:
bra, smart, ta dig den tiden. håll inte kvar det på insidan. du har ju fina kollektivkamrater hemma så du behöver bara fokusera på att ta dig dit och bli omhändertagen och kramad sen tror jag. och sova. hoppas det känns lite lättare imorgon, och än lättare nästa dag osv!
Ja, är glad över att inte behöva komma hem till en tom lägenhet. Tack för pepp.
PMR:
Kram. Med risk för att det kommer ut fel, missförstå mig rätt så att säga; men en del av mig blir ändå glad att du vågar ta upp det, så att du inte håller det helt inom dig och låter det gro. Beklagar det som hänt.
Aa förstår precis, ingen fara. Tack.
Åh, jag beklagar så mycket. Det är så fruktansvärt när relationer går åt helvete sådär. Du får en riktig bamsekram från mig, vill du snacka av dig med nån utomstående så vill jag att du ska veta att jag finns här.
Mm snackar gärna men inte just nu. Men det värmer.
NEMI:
Beklagaroch hoppas det blir lite lättare med tiden
Tack Nemi
Zymba:
Jag hatar att veta att han lever. Låter så hemskt.Men jag kan inte riktigt acceptera att hans liv går vidare, när mitt känns som att det står helt still. Kanske inte utanpå, men inombords.
Det låter rätt hemskt när man säger det på just det sättet ja, men känslan bakom den meningen är ju verkligen okej att känna. Vet allt om känslan av att ens liv står still, men jag tror det är ofta man känner så i onödan. Eller såvitt jag kan se bara på hur du har resonerat kring saker det senaste året så verkar ändå ha växt något enormt(?)
Zymba: Kanske inte utanpå, men inombords.
Kanske inte är en tröst. Men det kanske är precis likadant i hans fall?