Pappbox:
Jag tror du missförstod poängen min vän, hennes pojkvän...
använde det mest som förtydligande att om du är tjej, i göteborg och du ser någorlunda ut så har du en invandrarpojkvän
Flytta hit min vän, vi kan byta bostad för det verkar lättare för svennekillar där du bor
Jag tycker inte hon är något snygg alls. Men både killen och tjejen verkar lite speciella så inget konstigt att dom är ihop?
Finns ju många exmpel på svenska killar med snygga flickvänner också? förstår inte vad ett exempel ska bevisa.
Där jag bor så pluggar svennar på universitet,de flesta invandrare bor i förorten och pluggar inte. Har svårt att tänka mig att någon förortskille skulle haffa en universitetstjej.
lmaomynigga: Finns ju många exmpel på svenska killar med snygga flickvänner också? förstår inte vad ett exempel ska bevisa.
Färre tror jag, beroende på vart man kommer
Här är det iaf så, exemplet skulle mest visa att här är vad som händer
lmaomynigga: Där jag bor så pluggar svennar på universitet,de flesta invandrare bor i förorten och pluggar inte. Har svårt att tänka mig att någon förortskille skulle haffa en universitetstjej.
quit playing
uppsala? jag pluggar på högskola, tror jag sagt det till...dig faktiskt förut o.O och här är det iaf många invandrarkillar
Dessutom, aldrig sett en högutbildad tjej som ändå är smart med en förortskille ? förlorade min första tjej för det så det händer rätt ofta
Pappbox: Dessutom, aldrig sett en högutbildad tjej som ändå är smart med en förortskille ?
Nej. På högstadiet var det ju vanligt men inte efteråt. Det kanske helt enkelt är så att invandrarkillar helt enkelt är mer framåt och får tjejerna, medans svenska killen tar för lång tid på sig att haffa och är försiktig.
lmaomynigga: På högstadiet var det ju vanligt men inte efteråt. Det kanske helt enkelt är så att invandrarkillar helt enkelt är mer framåt och får tjejerna, medans svenska killen tar för lång tid på sig att haffa och är försiktig.
Också hört det men tror det är bullshit, jag har provat att vara direkt och är rätt på som person men när jag gör det så går det åt helvete.
jag kan definitivt se att om du inte är framåt utan segar så missar du chansen men prata med någon brud och se vad hon tycker, oftast är det bruna ögon och invandrarbakgrund som gäller min vän
du är duktig på att undvika frågor btw, visste du det?
Pappbox: Också hört det men tror det är bullshit, jag har provat att vara direkt och är rätt på som person men när jag gör det så går det åt helvete.
det kommer ju inte naturligt för dig så det blir stelt, tjejer ser igenom det. vi är uppfostrade att vara såna.
Pappbox: jag kan definitivt se att om du inte är framåt utan segar så missar du chansen men prata med någon brud och se vad hon tycker, oftast är det bruna ögon och invandrarbakgrund som gäller min vän
de vill ofta ha långa killar. invandrare är generellt rätt korta.
du är duktig på att undvika frågor btw, visste du det?
mycket möjligt. om jag har undvikt någon viktig fråga är det bara att ställa den igen
lmaomynigga: det kommer ju inte naturligt för dig så det blir stelt, tjejer ser igenom det. vi är uppfostrade att vara såna.
I dunno man, jag är rätt duktig på imitation och skådespel...det som fäller oftast är som sagt min ögonfärg (deras ord) fick t.o.m höra en gång att jag har asskön personlighet men att det var synd för hon vill inte ha en svensk kille
go figure
lmaomynigga: de vill ofta ha långa killar. invandrare är generellt rätt korta.
Ah point till dig min vän. lång, mörk och förmögen är nyckelorden
lmaomynigga: mycket möjligt. om jag har undvikt någon viktig fråga är det bara att ställa den igen
vart bor du?
du kan ju bara säga typ stad eller del av landet om du tror att du kan spåras genom det
Pappbox: I dunno man, jag är rätt duktig på imitation och skådespel...det som fäller oftast är som sagt min ögonfärg (deras ord) fick t.o.m höra en gång att jag har asskön personlighet men att det var synd för hon vill inte ha en svensk kille
go figure
min erfarenhet är att tjejer inte bryr sig om såna ytliga saker. några har sagt att jag är för kort också men sen har det ena ändå lett till det andra
Pappbox: vart bor du?
lund.
lmaomynigga: min erfarenhet är att tjejer inte bryr sig om såna ytliga saker. några har sagt att jag är för kort också men sen har det ena ändå lett till det andra
asså? så de är villiga att rucka på längdkravet alltså...intressant
lmaomynigga: lund.
Go stad?
hört mycket gott från en f.d kollega om den för hon pluggar till läkare
jag ska inte vara sån men jag träffade faktiskt en tjej från malmö för en eller två somrar sedan och hon var...lätt att få kontakt med om man säger så
flesta killar i hennes närvaro där nere i malmö var invandrare så hon var inte särskilt intresserad, jag var faktiskt sjukt förvånad för hon var rätt snygg och smart så jag väntade mig att det skulle vara tvärtom
Pappbox: asså? så de är villiga att rucka på längdkravet alltså...intressant
ja för jag var kanske 5 cm kortare.
Pappbox: Go stad?
aa rätt nice.
Pappbox: jag ska inte vara sån men jag träffade faktiskt en tjej från malmö för en eller två somrar sedan och hon var...lätt att få kontakt med om man säger så
flesta killar i hennes närvaro där nere i malmö var invandrare så hon var inte särskilt intresserad, jag var faktiskt sjukt förvånad för hon var rätt snygg och smart så jag väntade mig att det skulle vara tvärtom
de kanske slutar vara exotiska när halva stan består av invandrare
lmaomynigga: ja för jag var kanske 5 cm kortare.
kortare än henne eller den längden hon ville ha?
lmaomynigga: aa rätt nice.
härligt, vilket år är du på i din utbildning?
lmaomynigga: de kanske slutar vara exotiska när halva stan består av invandrare
Mjo, jag tror att det ligger mycket i det
det är spännande att ha något som få andra har/har haft när man vuxit upp men om det är vardagsmat så är det inte särskilt spännande längre
roliga är att göteborg är ändå rätt balanserat vad gäller det, finns väldigt många invandrare här så...wtf
selektiv perception antar jag, tjejer som växer upp i svenneområden ser bara partille-johnny och tröttnar på skiten
Pappbox: kortare än henne eller den längden hon ville ha?
än henne
Pappbox: härligt, vilket år är du på i din utbildning?
1sta terminen
Pappbox: Mjo, jag tror att det ligger mycket i det
det är spännande att ha något som få andra har/har haft när man vuxit upp men om det är vardagsmat så är det inte särskilt spännande längre
roliga är att göteborg är ändå rätt balanserat vad gäller det, finns väldigt många invandrare här så...wtf
selektiv perception antar jag, tjejer som växer upp i svenneområden ser bara partille-johnny och tröttnar på skiten
har ingen erfarenhet av göteborg så...
lmaomynigga: än henne
Oh snap, vad var hon typ 180?
lmaomynigga: 1sta terminen
Ah, najs
180p?
lmaomynigga: har ingen erfarenhet av göteborg så...
Bra stad faktiskt, du borde besöka
lmaomynigga: nej, jag däremot är 170
Daum man...meh kunde vart värre
se det från den ljusa sidan, korta killar ser biffigare ut om de lägger på sig lite muskler 😉
lmaomynigga: ska plocka ihop ett eget kandidatprogram
Vad är planen sen då? masters? utlandsstudier?