egentligen led jag ju av hjärtesorg eftersom jag kommit ur ett treårigt förhållande några veckor innan, och hela grejen gjorde mig så jävla nervös och förvirrad. är glad att det släppte sedan
vill bli vän med några som gör mig generad med sin blotta uppenbarelse
har hängt med min mamma jättemkt idag. samtidigt som jag blir gla av att se henne gla så känner jag mig ändå helt slut dagen till ända. vet inte varför det tar på mina krafter att umgås med henne så?
chips-reklam:
chips-reklam:
aggy_yo:
har hängt med min mamma jättemkt idag. samtidigt som jag blir gla av att se henne gla så känner jag mig ändå helt slut dagen till ända. vet inte varför det tar på mina krafter att umgås med henne så?
men alltså trodde ni var samma för någon skrev det? sen tänkte jag nej sen jo jag litar på Människan så vad e ni?????
trodde också att det var samma tills för någon dag sedan..
är så pinsam
varför bryr jag mig om främlingar
han tycker säkert jag är aspå
"Du ser för jävlig ut"
"Tack. Gillade du att bli kittlad sa du?"
Att bli opererad samt dumpad via FB-chatten på samma vecka.. Ouch.
ibland förstör jag bra relationer med flit. det är dumt.
chips-reklam:
vilka douchebags??? göre ente
vill säga hejdå till vissa men kan inte
ql
på nästa vecka ska jag träffa en potentiell vän. En sån där som verkar bra på alla sätt. Hoppas att jag blir accepterad. att jag inte tagit ut något i förskott nu.
igår kan jag ha hittat mig några killkompisar for lajf, vet att det är svårt att efter 20+ göra plats för nya bekantskaper men jag vill träffa de igen och jag hoppas de känner likadant
amsi: men alltså trodde ni var samma för någon skrev det? sen tänkte jag nej sen jo jag litar på Människan så vad e ni?????
roligt men ne vi är olika pers!!!!!!!!!!
den största anledningen till att jag går i tankarna att det kanske inte är värt att hålla ihop min nuvarande relation, är att vi är så olika.
det har jag känt från början, men det är inte förrän nu jag börjar känna mig understimulerad och smått uttråkad då vi alltid hänger hemma hos honom och gör samma saker. då och då har jag dragit med honom ut på svampplockning och bio och annat, men det har han inte uppskattat och jag har inte känt mig uppmuntrad till att fortsätta dra ut på honom på grejer, så därför är vi där vi är nu, han är nöjd och jag är onöjd. skulle jag börja kräva mer saker av honom så ser jag inte hur det skulle kunna bli bättre, känns som vi båda ändå bara blir missnöjda, varför ska båda vara onöjda när vi båda kan gå varsin väg och vara nöjda?