Zerafina har redan lagt upp mina "kandidater" Kristian Antilla får mig att bli knäsvag
...Love Antell saknas däremot, fast han är mer sådär sockersöt att man vill nypa honom i kinderna Han ser så, för mig, udda ut och det fascinerar mig.
han med skägg i "under the dome". blev seriöst provocerad av hans snygghet.
PMR:
Zerafina har redan lagt upp mina "kandidater" Kristian Antilla får mig att bli knäsvag...Love Antell saknas däremot, fast han är mer sådär sockersöt att man vill nypa honom i kinderna Han ser så, för mig, udda ut och det fascinerar mig.
det är inte kristian antilla jag la upp utan ezra miller
de är extremt lika = gör en precis lika knäsvag
Zerafina:
det är inte kristian antilla jag la upp utan ezra millerde är extremt lika = gör en precis lika knäsvag
vaaaaaaaa, var stensäker på att du lagt upp bild på honom längre bak i tråden :S
gillar grönbruna ögon mest men hans ögon är så fina
han är så snygg på den här bilden men inte värsta grejen annarsvet ej vem det här är men han får vara med kmr ej ihåg vad han heter men han är jättesnygg i en video.........
& en privatperson
Cristiano Ronaldo
Roooobert!!
Tycker fan Andrew Lincoln är sjukt sexig. Har inte tänkt på att han är det förut.
Depp is forever my baby.
hahahlurad:
gillar grönbruna ögon mest men hans ögon är så fina
han är så snygg på den här bilden men inte värsta grejen annarsvet ej vem det här är men han får vara med
OMG