Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

*tar över relationsdagboken*

den största anledningen till att jag går i tankarna att det kanske inte är värt att hålla ihop min nuvarande relation, är att vi är så olika.

det har jag känt från början, men det är inte förrän nu jag börjar känna mig understimulerad och smått uttråkad då vi alltid hänger hemma hos honom och gör samma saker. då och då har jag dragit med honom ut på svampplockning och bio och annat, men det har han inte uppskattat och jag har inte känt mig uppmuntrad till att fortsätta dra ut på honom på grejer, så därför är vi där vi är nu, han är nöjd och jag är onöjd. skulle jag börja kräva mer saker av honom så ser jag inte hur det skulle kunna bli bättre, känns som vi båda ändå bara blir missnöjda, varför ska båda vara onöjda när vi båda kan gå varsin väg och vara nöjda?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuuuuuuck asså detta förhållandet är för bra, helt galet lycklig 24/7

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill jättegärna veta om han skriver sådant till andra också. han hör av sig frekvent utan att jag visat intresse på ett par år. Jag är inte ngn man vill ligga med om man inte sett mig jättefixad på fest. jag fixar mig typ aldrig så mkt som många andra tjejer, så vad är grejen? 
ok, enda gången vi träffats var för 3 år sedan på fest och vi har mkt gemensamt men fortfarande... dra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

men alltså trodde ni var samma för någon skrev det? sen tänkte jag nej sen jo jag litar på Människan så vad e ni?????

är en lagom tjock man i mina bästa år

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

vilka douchebags??? göre ente

men d e ju inte medveten genansprovokation
fast håller väl med om att det finns en del fördelar med att umgås med människor som en kan vara "sig själv" med...

SvaraCitera
Ämnesstartare

har börjat känna en viss mysighet inför att sitta med mor i vardagsrummet när hon ser på skräp så läge jag har datorskärmen framför mig, gillar också att sitta och snacka skit med min bror och så. trodde nog på folk när de sade att familjerelationerna blev bättre av att fly boet men inte att det skulle bli så påtagligt. undrar om det sabbas av att flytta hem igen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relation till um är dåligt,  nu vågar t.om uttalade sionister pma mig
va i helv e detta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relation till partner: underbar
relation till vänner: mer än underbar
relation till pms dåligt
Relation till plugg: halvbra

peace

SvaraCitera
Ämnesstartare

här har du kaka:
marabou-plater-dk_12240710_86977911.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig skrivit i denna tråd drf gör ja de, fan va gay

SvaraCitera
nubbie

Åh shit apelsinkrokant <3 <3 <3 <3 <3 <3

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är välsignad som råkat hitta någon som hatar människor precis lika mycket som jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
jag är välsignad som råkat hitta någon som hatar människor precis lika mycket som jag.

Ledsen:/Söt

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

saknar arienette. dumt bo på olika sidor.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relation till mig själv: sådär, har varit dålig i helgen på många plan och har svårt att förlåta mig själv när jag är dum. Hatar mig själv just nu faktiskt. Tråkigt men så äre. Jag hoppas att jag vaknar imorgon och har högre tankar om mig själv än jag har just nu, för fortsätter jag såhär kommer jag fan inte palla nåt alls.

Relation till terror: Jättebra, är så glad att hon hörde av sig i fredags och ville hänga spontant. Jag hade saknat henne och hon bara gör mig så glad och lugn när så många andra i min närhet bara trycker ner mig och får mig att må dåligt. Hon är den som får mig att orka just nu.

Relation till X: Dålig, känns så falskt typ? Vet inte om jag kan lita på att personen verkligen tycker om mig. Det är väl en kombination av flera svek och min egen dåliga självkänsla som gör att jag blir skitskeptisk gentemot hen. Tror inte hen bryr sig, vill vara med mig, tycker om mig öht. Tråkigt pga. vi har varit så nära varann men just nu känner jag inte att jag trivs i vår relation.

Relation till K3: Velar mycket... "Å ena sidan, å andra sidan" liksom. Måste bara ta steget och skita i mina dumma tankar, men jag har så svårt för det. Jag har blivit sårad 10932039209 gånger och senast var verkligen droppen. Vågar inte riskera nåt. Vågar verkligen inte ge mig in på nåt nytt igen för hela min kropp skriker NEJ ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER, men samtidigt har jag en längtan efter kärlek inom mig. Men tänker att om jag inte försöker så riskerar jag inte att bli sårad och det är bättre än att eventuellt bli sårad. Så jag låter bli.

Relation till M: Din jävla korv. Bajshuvud. Seriöst, jag hatar dig. Jag vill inte, jag vill VERKLIGEN INTE hata dig, jag vill vara neutralt inställd till dig och tänka att det var synd att det blev som det blev, att du inte menade något illa utan att det slutade så pga omständigheter ingen kunde göra nåt åt... Men det stämmer ju fucking inte. Du förstörde allt, jävla idiot. Du förstörde inte bara vår relation, du förstörde även mig. Jag hatar dig så innerligt. Jag vill bara att du ska försvinna. Inte dö, förlåt, jag menar inte så, jag menar bara att jag inte orkar vara medveten om din existens. Jag vill aldrig mer ägna en endaste tanke åt dig, trots att jag tänker på dig hela jävla tiden. Varje gång jag hör en kärlekslåt blir jag förbannad och arg, varje gång jag ser en kärleksscen eller ett kärlekspar IRL, varje gång jag tänker på K3, varje gång jag är med vänner som känner dig, varje gång jag går in på Spotify och ser artister vi har gemensamt.... När fan ska detta sluta? När fan ska jag få leva mitt liv ifred utan att du finns överallt? Kommer det nånsin att ske? JAG HATAR DIG. Jag hatar dig så jävla mycket. Jag hatar att du sårade mig så djupt när du visste hur jävla speciell du var för mig. När du visste att jag ALDRIG öppnat upp mig så för nån annan, att jag varit med om så mycket hemska grejer i mitt liv och hade svårt för att öht tillåta mig älskas, hade svårt för intimitet, hade svårt för kärlek och allt vad det innebar. Din jväla sngjosfgnonfgnosfgnojgfsnojsfgnosfgjgsnojgsnojf

SvaraCitera
latest comments