mår så jävla dåligt varenda gång jag måste be pappa om pengar, men jag måste ju leva jag också. även om det är ett gissel för honom. eller det är det väl inte egentligen eftersom han tycker om mig men ändå är det det. måste idag få 300 kr att räcka till både örondroppar till katt och ett tandläkarbesök för mig. kommer gå så bra så. not.
önskar hn bodde längre bort, att mina närmsta inte kände personen så jag slapp påminnas
Skulle glömma hur lätt som helst då
saknar sällan, är nog mest besviken över att förlora saker jag bryr mig om och tycker om
* fortsätter höra av sig. Hon och 2 andra har försökt höra av sig till mig men ändå tagit bort mitt nya nr.
var jag så oviktig att du tog ort mitt nr så är det kanske bäst att inte höra av sig till mig igen. visst om jag hade gjort ngt... men har inte gjort ngt, det är ni som hela tiden skadar mig och sedan byter kontakt med mig... Hör inte av er mer isf.
Har inte svarat men tanken på att ngt hänt & att de behöver mig finns där... berättade för mamma & hon sa "du är inte deras sköterska". håller fast vid det.
det känns rätt
Made som löv på universitetet igår
naughty
hon är så blyg men kaxig. Det är kul. Gillar när man kan vara kaxig tillbaka.
är så glad att jag klarade av att släppa taget om j förut. vilket rövhål han blivit.
dock ledsen över att jag inte verkar kunna släppa taget om m.
saknar honom inte, vill inte ha tillbaka honom, inte så. kan ba inte släppa sveket. othougndohndhmdphindhghodghipgdhjipdh DÖÖÖÖÖÖ
relation till min vagina: hej nu ska du få medicin så du kan sluta göra ont och klia
relation till mat: försöker men vi går ej ihop
relation till morsan och de andra: så bra den kan bli
relation till städning: uguhuhuhuhu
relation till kropp: öööhöhöhö
Antal bra relationer i mitt liv, två
Att åka till en stad med huggande ångest för att träffa en som en bara skrivit med för en snabb fika, och fem timmar senare åka hem med känslan av att ha en jävligt fin vän... det är bra. vilken underbar person det var.
jag ba LÄNGTAR till att få komma till mitt trygga hem å träffa familj och släkt
dålig relation till brorsans julklapp han ska få av mig. jag vill ha den
höna:
jag ba LÄNGTAR till att få komma till mitt trygga hem å träffa familj och släktdålig relation till brorsans julklapp han ska få av mig. jag vill ha den
VAD SKA HAN FÅ?!???
åååh nice
Relation ett, nedskrivet till en vänskap, men väl vänskap.
Relation två, oklar, men att ses var definitivt ett steg i en bra riktning.