Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

höna

Lonesome Sparrow:

är det en smal halsduk?

De beror på va man jämför med. Vrf undrar du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

De beror på va man jämför med. Vrf undrar du?

refererar t amsis tråd lol

SvaraCitera
höna

Lonesome Sparrow:

refererar t amsis tråd lol

Hahah det var faktiskt det jag tänkte på när du frpgade. Men han är borgare och halsduken e typ medelsmal så teorin passar typ 75%

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Önskar att vi aldrig sågs igår. För första gången är jag livrädd att förlora någon. för det var något i det där som aldrig funnits tidigare.

SvaraCitera
mynona

NEMI:
Antal bra relationer i mitt liv, två
Att åka till en stad med huggande ångest för att träffa en som en bara skrivit med för en snabb fika, och fem timmar senare åka hem med känslan av att ha en jävligt fin vän... det är bra. vilken underbar person det var.

underbart när sådant händer. när man får sådan överaskande kontakt att tiden flyger bort

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

mynona:

underbart när sådant händer. när man får sådan överaskande kontakt att tiden flyger bort

lite som att promenera på moln.. vackert att få se den sidan av livet lite också.
fint hur påverkad en kan bli också och inte tänka dumheter vare sig då eller ett bra tag efter heller.

SvaraCitera
mynona

NEMI:

lite som att promenera på moln.. vackert att få se den sidan av livet lite också.
fint hur påverkad en kan bli också och inte tänka dumheter vare sig då eller ett bra tag efter heller.

de tillhör de stunderna när man kan glömma resten av livet och för en stund kan tycka om att leva! 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

mynona:

de tillhör de stunderna när man kan glömma resten av livet och för en stund kan tycka om att leva!

Åh ja! ganska mycket till och med

SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns konstigt att hans mamma och jag fortfarande har kontakt och pratar ibland... Även om jag verkligen gillar henne och hon gillar mig så är det ju lite skumt nu när vi inte är ihop längre och inte varit på över ett år. Vill fråga hur han mår men hon kommer väl bara säga att han mår bra, kanske att han har ny tjej, och jag vill inte höra det. Vet inte om jag vill eller inte vill veta hur han mår. Vill för att jag nånstans inombords bryr mig, vill inte för att jag kommer må dåligt oavsett vad hon säger. Säger hon att han mår bra och kanske att han har ny tjej, kommer jag gå under. Säger hon att han mår dåligt kommer jag bli ledsen över det med. 

Så jag låter bli att fråga och hänger kvar i den här konstiga känslan.

SvaraCitera
Kudhos

Varje dag upptäcks mer och mer, 

det är en nice feeling! 

SvaraCitera
mynona

Kudhos:
Varje dag upptäcks mer och mer, 

det är en nice feeling! 

gratulerar! 

SvaraCitera

jag har en ny kompis

vi pratar musik

vi ska skriva en raplåt

SvaraCitera
frukt

Zymba:
Känns konstigt att hans mamma och jag fortfarande har kontakt och pratar ibland...

skulle nog inte riktigt göra det om jag vore i dina skor

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjenare, nyligen avslutat ett 2.5 års förhållande. Xet blev tillsammans med fördetta bästa polarn 2 dagar efteråt, så det rullar på...

SvaraCitera
latest comments