Bigcitylaif: Xet blev tillsammans med fördetta bästa polarn 2 dagar efteråt,
Ouch. Vad jobbigt! Kan inte ens tänka mig vad jag själv skulle känna i en sådan situation, men förstår att du är ledsen och det har du all rätt att vara. Visst kan man inte styra över vem man blir kär i och så vidare, men att de blir ihop så nära inpå ert uppbrott gör ju saken extra märklig. Kram på dig och hoppas du kan känna dig starkare i det här!
Zymba:
Ouch. Vad jobbigt! Kan inte ens tänka mig vad jag själv skulle känna i en sådan situation, men förstår att du är ledsen och det har du all rätt att vara. Visst kan man inte styra över vem man blir kär i och så vidare, men att de blir ihop så nära inpå ert uppbrott gör ju saken extra märklig. Kram på dig och hoppas du kan känna dig starkare i det här!
<3
relation till pizza: älskar pizza så mycket. kände ett tag att jag kanske förätit mig på det, men det var en minut då jag var osäker på mig själv och vem jag var
Vill ha en varm och levande fin person brevid mig som jag kan vara nära och mysa med hela natten!
Det närmste jag kommer det är möjligtvis min katt eller ett gosedjur...
Jag tycker det nästan är läskigt hur mycket min pojkvän liknar pappa på personlighet och utseende
uuhh
019linnea:
Jag tycker det nästan är läskigt hur mycket min pojkvän liknar pappa på personlighet och utseendeuuhh
Det finns någon term för det. Relativt vanligt är det.
Kudhos:
Det finns någon term för det. Relativt vanligt är det.
Jaa, har läst några artiklar att det handlar om hur man söker efter trygghet eller nått som är bekant - t.ex det som påminner om ens föräldrars utseende eller sitt eget. Sen kanske det har med genetiken att göra, att bilda en så stark avkomma som möjligt
yeah, fett intressant iaf
Äre därför tjejer kallar killar för "daddy" ibland?
usch
"Kan du komma på fredag"
mja kanske det. eller ok inte kanske . men fan vad omständligt!
019linnea:
Jaa, har läst några artiklar att det handlar om hur man söker efter trygghet eller nått som är bekant - t.ex det som påminner om ens föräldrars utseende eller sitt eget. Sen kanske det har med genetiken att göra, att bilda en så stark avkomma som möjligtyeah, fett intressant iaf
Märkligt dock: rent utseendemässigt ser mina kärleksobjekt ut som rena motsatsen till min far
019linnea:
Jag tycker det nästan är läskigt hur mycket min pojkvän liknar pappa på personlighet och utseendeuuhh
Sägs ju att man tenderar att dras till en partner som påminner om ens pappa om man dras till män (och mamma om man dras till kvinnor).
Ingen har liknat min pappa till utseendet, som tur är hehe... musikintresset däremot är en annan sak... och dessutom ett krav i stort sett från min sida
åt en hel jalapeno i skype för att krydda till distansrelationen, GET IT!??!?!?! det gjorde bra mycket mer ont än förväntat..
frukt:
åt en hel jalapeno i skype för att krydda till distansrelationen, GET IT!??!?!?! det gjorde bra mycket mer ont än förväntat..
...men... åt ni båda en varsin eller? Man vill väl ändå att det ska hetta till hos båda parter och inte bara ena?!
mvh skämtdödaren
PMR:
...men... åt ni båda en varsin eller? Man vill väl ändå att det ska hetta till hos båda parter och inte bara ena?!
nej bara jag och hon mest påpekade att jag var en idiot 🙁
Om hon bara kunde sluta lägga upp bilderna på sig själv där hon ser sådär vacker ut vore det bra...
Samtidigt som jag allt mer inser att jag inte vill bli tillsammans med någon. Inser att jag rent fysiskt inte är attraktiv för någon. Inser att jag är långt ifrån den person jag egentligen vill vara. Inser att jag halvt omedvetet undviker att träffa vissa. Inser att jag borde göra något åt min livsstil.
Snart sker förvisso en förändring som nog kan bli ett startskott till mycket.
Att jag saknar det som jag en gång hade med en tjej väldigt mycket är jobbigt nog när jag påminns om det från tid till tid. Än mer jobbigt när jag inser sakerna som jag skrev om här ovan.
Sena timmen och tankarna på högvarv gör under för min själ...