Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

tevepro

vi ska skriva en raplåt

frukt:

skulle nog inte riktigt göra det om jag vore i dina skor

trodde att frukt citerade tvpro

SvaraCitera
24/7
 24/7

Och han bara skickar det här smset utan någon som helst anledning. Dör kärleksdöden Rodnar (Trots särskrivning, SÅ kär är jag) 

Screenshot_2014-12-17-23-31-24-1.png

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är officiellt nu, jag har lämnat "den"
så imorgon får jag försöka gå med huvudet högre än någonsin, om jag känner för det (alltså om jag sovit gott och orkar bry mig om dem)
låter det dock oftast vara, de vet själva vad de gjort och jag behöver inte bevisa ngt

Tänk om jag kunde fått den uppmärksamheten ngn annan fick av dig, då hade vi kommit så långt ihop.

SvaraCitera
frukt

amsi:

trodde att frukt citerade tvpro

kunde ju lätt varit så

SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7: särskrivning

kan väl gå i fallet kärleksfulla superlativ

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dog för några timmar sedan och vaknade till liv igen, och med Dog menar jag inte Somnade... Men bet ihop, som jag alltid gör, & nu är det bra.

på grund av ngt annat började jag tänka lite, sedan tog bort henne från mitt liv. En utav mina närmsta (fd närmsta?) är nu borta och det känns bra

Jag fattar inte hur man kan vara så okänslig... men vet du vad? kan du, kan jag så hej med dig

SvaraCitera

PMR: och dessutom ett krav i stort sett från min sida

hell yeah att det ska vara ett krav!

SvaraCitera

mynona:

Märkligt dock: rent utseendemässigt ser mina kärleksobjekt ut som rena motsatsen till min far

Hmmm.. ja det var lite märkligt. Du kanske är mer lik din mor, som gör att du attraheras till killar lik ditt eget/mammas utseende?

PMR:

Sägs ju att man tenderar att dras till en partner som påminner om ens pappa om man dras till män (och mamma om man dras till kvinnor). 

Ingen har liknat min pappa till utseendet, som tur är hehe... musikintresset däremot är en annan sak... och dessutom ett krav i stort sett från min sida Oskyldig

Hahah.. "som tur är"?

Tror dock detta stämmer med att man dras till ngn som liknar pappa, men finns ju klart undantag verkar det som Glad

24/7:
Och han bara skickar det här smset utan någon som helst anledning. Dör kärleksdöden Rodnar (Trots särskrivning, SÅ kär är jag) 

Screenshot_2014-12-17-23-31-24-1.png

Och naww, måste bara säga vilket gulligt sms!! Hjärta He's a keeper Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona gillar kralliga killar

SvaraCitera
mynona

019linnea: Hmmm.. ja det var lite märkligt. Du kanske är mer lik din mor, som gör att du attraheras till killar lik ditt eget/mammas utseende?

Mer lik min mor utseendetmässigt? Jag ser ut som mamma på många sätt men har pappas färger. 

SvaraCitera

mynona:

Mer lik min mor utseendetmässigt? Jag ser ut som mamma på många sätt men har pappas färger. 

Okayy. Intressant! Är inte säker på varför du attraheras av motsatsen, men det finns nog mkt övrig forskning isåfall Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

min partner är en total motsats av båda mina föräldrar både utseendemässigt och personlighetsmässigt

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

undra när hon tänkt svara för annars blir det inget.... 

SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
min partner är en total motsats av båda mina föräldrar både utseendemässigt och personlighetsmässigt

mm samma här

antar att d gör oss jättecoola...

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

mm samma här

antar att d gör oss jättecoola...

ska vi på dubbeldejt

SvaraCitera
latest comments