Aviseringar
Rensa alla

Officiella tråden om smärta i samband med sex

DenJagÄr: Träffade honom några år senare och sa till honom att min första gång var hemsk och att det hade påverkat mitt sexliv negtivt. Han bad om ursäkt.

Vad bra! Jag tänker att det är 1. inte många som skulle haft den chansen att få träffa/prata med dem. 2. inte skulle våga berätta det du berättade, han behöver höra det. 3. bra att han bad om ursäkt.

Kanske kan ses som positiva saker mitt i allt det jobbiga, förstår att det inte går att förlåta också. Hoppas du får möjlighet att bearbeta det, kanske med någon professionell. 

SvaraCitera

bra och viktig tråd!

SvaraCitera

honolulu:

Vad bra! Jag tänker att det är 1. inte många som skulle haft den chansen att få träffa/prata med dem. 2. inte skulle våga berätta det du berättade, han behöver höra det. 3. bra att han bad om ursäkt.

Kanske kan ses som positiva saker mitt i allt det jobbiga, förstår att det inte går att förlåta också. Hoppas du får möjlighet att bearbeta det, kanske med någon professionell. 

visst var det bra. En liten tröst liksom.. Att han vet att han gjorde mig illa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

blir ibland öm efter sex men inte så att det gör ont eller så

sist fick jag avbryta för att det gjorde så djävulskt ont, satt och försökte andas normalt och få det att försvinna. det gick över efter någon timme, sen när vi skulle ligga igen gick det inte, gjorde så ont. hade sex ändå sen och det började blöda på insidan, inte från livmodern. var som att det sved och brann

vet ej vad d är ska på akuten imorgon

🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
blir ibland öm efter sex men inte så att det gör ont eller så

sist fick jag avbryta för att det gjorde så djävulskt ont, satt och försökte andas normalt och få det att försvinna. det gick över efter någon timme, sen när vi skulle ligga igen gick det inte, gjorde så ont. hade sex ändå sen och det började blöda på insidan, inte från livmodern. var som att det sved och brann

vet ej vad d är ska på akuten imorgon

🙁

Fråga om att få göra ett cellprov. Med detta säger jag inte att jag tror att det är cancer men kan ju vara någon cysta som sitter och jävlas. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Iofs borde man kunna se det vid gynkoll.. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vissa förändringar kan man ju inte se. Jag hade nog velat att de tog ett cellprov om jag var i samma sits iaf. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Fråga om att få göra ett cellprov. Med detta säger jag inte att jag tror att det är cancer men kan ju vara någon cysta som sitter och jävlas. 

tack, det ska jag. hade ju en cysta på äggstocken sist jag var där, men nu är det ju inuti själva slidan det gör väldigt ont. har inte vågat känna idag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tack, det ska jag. hade ju en cysta på äggstocken sist jag var där, men nu är det ju inuti själva slidan det gör väldigt ont. har inte vågat känna idag.

Då tycker jag verkligen du ska be om att få göra det. Lycka till. Hoppas att du får ordning på det där!!

Kram

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Då tycker jag verkligen du ska be om att få göra det. Lycka till. Hoppas att du får ordning på det där!!

Kram

snällis, kram!

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

snällis, kram!

Hur har det gått?

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur har det gått?

de sa att eftersom jag haft ont så länge så var jag ej berättigad akut vård

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

🙁 har du fått aktutid på vårdcentral åtminstone?

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

🙁 har du fått aktutid på vårdcentral åtminstone?

SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

MEN VA?

SvaraCitera