Fkpaw:
Du får väll lägga av att vara så jävla snygg
Ojda fkpaw vad du är grov i munnen. fniss oväntat
kakakaka:
vad du är grov i munnen. fniss oväntat
Jag tror inte att ordvalet har utsikt att tysta en attraherad motpart :/
mynona:
Jag tror inte att ordvalet har utsikt att tysta en attraherad motpart :/
Fattar inte riktigt He he. Menaru attraherande nu
kakakaka:
Fattar inte riktigt He he. Menaru attraherande nu
Jag menar att jag kan ana vad en person som är attraherad av dig skulle kunna svara på detta. Stackars Kacka.
mynona:
Jag menar att jag kan ana vad en person som är attraherad av dig skulle kunna svara på detta. Stackars Kacka.
Vad skulle svaret va =(
Fick denna av universums sexigaste man idag
kakakaka:
Jeez vad är det med weird umsnubbar som är besatta av att nämna mig överallt. Ew sluta plz
haha 🙁 elak du är men tror du gillar det
kände mig mkt träffad
du e ju typ aslätt o börja tänka på typ "AHHAHA JUSTJA de här va nått hon inte gillade att ja gjorde/skrev/sa " typ
vad hade kaka gjort i den här situationen o typ sen skratta elr iaf le lite
Fkpaw:
var ju inte en åsikt. Det är la drf folk e jobbiga mot henne
är ju samma logik som att man ska sluta med utmanande klädsel om man inte vill bli våldtagen...........
jag är så jävla trött på att försöka. borde bara acceptera att de inte vill umgås med mig eftersom de alltid kommer med dåliga ursäkter för att slippa. nej, jag är helt enkelt inte tillräckligt rolig och intressant att umgås med. visst uppskattar jag och gillar att umgås med vännen jag har här, men ändock känner jag mig så ensam. det sociala livet jag hade förut existerar inte längre och det är jävligt trist.
ply:
är ju samma logik som att man ska sluta med utmanande klädsel om man inte vill bli våldtagen..........
Var inte menat som att hon skulle lägga av utan som "det finns väll inget du kan göra" att jag ens ska behöva förklara plyan
Fkpaw:
Var inte menat som att hon skulle lägga av utan som "det finns väll inget du kan göra" att jag ens ska behöva förklara plyan
right, det var slisk, sluta opp
ja, det är gjort nu. han frågade och vi är varandras. ett tag iaf. Känner inte så mkt men det har pågått så länge. sa att jag ger hnm en chans
Svårt att improvisera men känns nödvändigt