isola: men wtf nej du är galen
vad har fröken isola för tips? du verkar hyfsat mänsklig
börja med att gilla dig själv.
Morgonstjärna:
vad har fröken isola för tips? du verkar hyfsat mänsklig
Jag tar nog det som en komplimang. Jag har aldrig testat nätdejting, men det gäller väl att vara trevlig och intressant utan att bli för pretto. Att rikta in sig på någon man har något intresse gemensamt med är ett rätt säkert kort så att det finns ett naturligt samtalsämne.
isola: Att rikta in sig på någon man har något intresse gemensamt med är ett rätt säkert kort så att det finns ett naturligt samtalsämne.
Borde skaffa mig intressen som delas av andra människor alltså, har en tendens att intressera mig för rätt exotiska saker
Att vara sig själv och skala av alla ev spel är nog också en bra grej
Morgonstjärna:
Borde skaffa mig intressen som delas av andra människor alltså, har en tendens att intressera mig för rätt exotiska saker
Du gillar väl musik? Något band.
isola: Att vara sig själv och skala av alla ev spel är nog också en bra grej
Bra, då har jag något som går rätt i alla fall
isola: Du gillar väl musik? Något band.
Jo, det är en grej, har provat att försöka diskutera sådant några gånger men svar uteblir alltid
Morgonstjärna:
Jo, det är en grej, har provat att försöka diskutera sådant några gånger men svar uteblir alltid
Med folk som angett det bandet eller åtminstone den genren som intresse?
isola:
Med folk som angett det bandet eller åtminstone den genren som intresse?
givetvis
När man googlar på folk så kommer ju ibland deras badoo-profil upp, där kan man ju kolla. Fast där står det ju iof bara en intresseruta.
Åh, försökte försöka prata med en person, men är alldeles för feg och rädd för att misslyckas få kontakt
isola: men wtf nej du är galen
Jag galen? det är ju tonvis med brudar världen över som gillar honom så vad är felet i min logik?
Morgonstjärna: Jag tror verkligen inte att jag klarar av något av det där i nuvarande skick
Vad är det som tynger dig då min vän?
dumt att prata om alltför privata saker men det kan ju hjälpa? 🙂