time: Ja, man ska berätta om både könssjukdom och otrohet!
Man bör redogör för sin könssjukdom och det blir då svårt att inte spela med öppna kort kring otroheten.
man kan säga att man har blivit våldtagen.
vad har du nu ådragit dig time?
Att ha en könssjukdom och sedan smitta sin partner så får ju partnern det (oftast) och då är det ju omöjligt att undervika att sanningen kommer komma fram. Också jäkligt drygt att ge sin partner en könssjukdom. Nej men liksom ge mig klamydia! Älskar det!
Tickstart:
vad har du nu ådragit dig time?
Hade varit ett *jättekul* skämt om det inte slog tillbaka på din egen läsförmåga.
Ja man ska berätta, hade inte min partner gjort det så hade jag exploderat av ilska.
Axelinaaas:
Att ha en könssjukdom och sedan smitta sin partner så får ju partnern det (oftast) och då är det ju omöjligt att undervika att sanningen kommer komma fram. Också jäkligt drygt att ge sin partner en könssjukdom. Nej men liksom ge mig klamydia! Älskar det!
nej, man smittar sin partner sen "upptäcker" man sin egna könssjukdom innan partnern gör det och skyller på hen, lätt fixat
Lyra:
nej, man smittar sin partner sen "upptäcker" man sin egna könssjukdom innan partnern gör det och skyller på hen, lätt fixat
den vet ju att man ljuger ?
Lyra:
fast hur fick den icke otrogna partnen sjukdommen då?
reben:
den vet ju att man ljuger ?
nej inte om man är iskall och anklagande från första början, bara men reagerar som man skulle ha gjort om hen var otrogen så går det vägen
Lyra:
nej inte om man är iskall och anklagande från första början, bara men reagerar som man skulle ha gjort om hen var otrogen så går det vägen
öh tror man måste va tsm med ngn som e ganska trög o sådär då
Självklart bör man göra det och sen stå sitt kast.
Man "ska" ingenting.
Men jag hade föredragit om partnern berättade
Man kan säga att man är med som test person för ett nytt typ av vaccin, emot en typ könssjukdom och därför har en mild form av sjukdomen.
Man kan säga att man har lust att prova kondom-användning för omväxlingskull.
Man kan säga som det är, som att det var det mest normala saken i världen. Och att man säger det pga man bryr sig om personens sexuella hälsa.
Man kan säga att man är full av skamkänslor pga en våldtäkt man varit med om, och att man nu fått reda på att man också fått en könssjukdom pga av detta. Och att man då kände sig manad att säga vad som hänt.
Man kan resa utomlands i 3 månader utan att säga något, och komma tillbaka och säga att man glömt vem man var, och att man nu åter igen fick tillbaka minnet av sin partner och att man då tog sig hem igen.
Man kan säga att man delat spruta när man tagit en drog, och att man därför fått en könssjukdom.
Man kan säga att man kommer från framtiden, och att man blivit smittad av en könssjukdom av sin partner i framtiden.
ect ect...