Aviseringar
Rensa alla

Vill du ens fira jul?

mens:

eller hur. "näe sånt där krångel får du ordna med själv" etc.

om man ens har mage att ställa frågan

SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

om man ens har mage att ställa frågan

jaa

SvaraCitera

Mjee, inte så särskilt taggad 

SvaraCitera

ja det vill jag för att då träffar jag mina släktingar som betyder väldigt mycket för mig och ger mig styrka, det är en sak som gör en liv roligare för en stund

SvaraCitera

Absolut, vem vill missa årets julbord?

SvaraCitera
reben

ja men jobbigt o laga mat

SvaraCitera

Mina bästa jular har varit att stänga in sig fullständigt, lägga 2-3000 på mat och öl, och sedan spendera två-tre dygn med att äta/dricka/ligga/sova/rapa på soffan tillsammans. 

Är dock ärligt talat ett rätt stort fan av pyntandet inför julen, bara själva julafton jag är skeptisk mot det traditionella firandet av.

SvaraCitera

b1son:

eller så kan ni försöka med lite vegetariska rätter bara för att få folk att tänka annorlunda, kanske tycker något är asgott eller så

detta x10000. lagade massa vegvarianter av klassiska julborsrätter förra julen, och hela min familj blev såld. en liten unge frossade i våra köttbullar. och i år har folk bett att vi ska laga samma rätter.

SvaraCitera

nä             

SvaraCitera
sluk
 sluk

Large_Transparent_Christmas_Tree_with_Re

SvaraCitera
b1son

sinnessjuk uns: detta x10000. lagade massa vegvarianter av klassiska julborsrätter förra julen, och hela min familj blev såld. en liten unge frossade i våra köttbullar. och i år har folk bett att vi ska laga samma rätter.

önskar jag kunde säga samma.. håller upp hoppet dock! någon gång ska de väl våga pröva ens brysselkålsgratäng... vad var det för köttbullar ni gjorde förresten?

SvaraCitera
Draug

känner inte för att fira något alls om jag ska vara ärlig,  vet hur det kmr bli. Låtsas vara glad och falskt infinna sig i julstämningen fast allt är skit. Får väl bli o supa till så man orkar genomlida det hela...

SvaraCitera

sluk:
Large_Transparent_Christmas_Tree_with_Re

precis

SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

sinnessjuk uns:

detta x10000. lagade massa vegvarianter av klassiska julborsrätter förra julen, och hela min familj blev såld. en liten unge frossade i våra köttbullar. och i år har folk bett att vi ska laga samma rätter.

förlusten av julskinka kommer ta väldigt hårt på dem. vet att det finns juls*inka och någonting man gör på kålrötter(?) är det något ni gör?

SvaraCitera

kul att få presenter men kan skippa resten

SvaraCitera

🎟️ Svara på enkät – vinn biobiljetter!

Är du mellan 15–19 år? Vi vill veta vad du tycker!
Svara på några snabba frågor och ha chans att vinna ett presentkort på 300 kr till Filmstaden.

👉 Till enkäten!