Istechetvåpunktnoll:
Får kontra med lite Rick DankoTyvärr är det inte den lite mera fylleförvirrade versionen med Paul Butterfield, men du kan ju tänka dig hur det låter
Gillar när Hudson får fucka ur med orgeltonerna ca tre minuter in också
Stel och öm i nacken idag, det är jag. Och inte tycks det vilja gå över heller. Det är ganska drygt.
Armagedon:
Stel och öm i nacken idag, det är jag. Och inte tycks det vilja gå över heller. Det är ganska drygt.
Gjort nåt speciellt?
dazed:
Människor vars omdömen jag värderar jävligt högt har sagt att det är bland det bästa som de sett.
Det har jag förstått. Har bara sett lovord överallt. Det jag syftar på är att jag hört folk säga att de inte kunnat sova efter att de sett den och att de aldrig blivit så arga över en dokumentär som när de tittade på serien.
blöh. får upprörda känslor pga honom.. väldigt självcentrerad människa. längtar efter att bli jättekär i någon ny och få mer livsglädje.
Så jävla drygt (och dyrt) att plugga till körkortet!
När man läser rubriken "förre justitsieministern död" så blir en ju lite lycklig över att slipa Beatrice.... och så var det inte ens hon.
Åååh ska ut och åka skridskor snart :3
019linnea:
blöh. får upprörda känslor pga honom.. väldigt självcentrerad människa. längtar efter att bli jättekär i någon ny och få mer livsglädje.
Det kanske låter töntigt. Men det kan löna sig att skriva ner sådant man inte gillar och störde sig på gällande personen. När kärlekstankarna kickar in är det lätt att tänka "åh, men han var ju så rolig.. " och man kan behöva påminnas om sådant som verkligen inte funkade med personen.
Jag har intervju imorgon, kan ni önska mig lycka till 🙂
Lycka till! ![]()