undrar vad som kmr hända på torsdag
sluk:
Ugh, bra fråga. Håller väl tummarna för Sverige.. Det har ju gått bra hittills så!
Aa, vi körde över Slovakien så känns ju som att vi borde vinna den här matchen 
vill ej va i pisslund :((( vill till teckomatorp
Jävla tjat orkar inte höra om "kärleksproblem" som är så platta
S3ON:
fyfand där är mobbing
Isåfall tar jag avstånd från både terrormat och mig själv.
braa
Det är lite fint at bli klart md något som en faktiskt tjätat lite på att göra. Önskar det kunde vara oftare.
God natt
Asså, jag tycker inte om att min mobilladdare ger ifrån sig ljud...
låter den endast när mobiltelefonen inte är inkopplad eller knastrar den från eluttaget?
Min tjuter ett bra tag efter att man tagit ur den ur eluttaget. Brukar hålla den mot örat och lyssna ibland....
superpojken:
låter den endast när mobiltelefonen inte är inkopplad eller knastrar den från eluttaget?
Den knastrar från den där grejen som är inkopplad i mobilen då laddaren sitter i telefonen
Niklas:
Det har jag förstått. Har bara sett lovord överallt. Det jag syftar på är att jag hört folk säga att de inte kunnat sova efter att de sett den och att de aldrig blivit så arga över en dokumentär som när de tittade på serien.
Jo det har jag också hört, har fått agera post tittande-terapeut utan att själv har sett den, men fan det kanske bara är än mer motiv att se den.
Det är synd att bara "dåliga" saker fungerar mot sömnlöshet. Singel malt är början och slutet på det goda tankarnas dagar. Bättre än att ligga vaken tre timmar och känn svartsjukan växa över de som somnar sådär på en gång. Men bra kan jag tänka mig att det är att vara sån.