Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

När man hör att mobilen ringer hos grannen ovanför fast den är satt på vibrera, har man ok hörsel då?

Den måste ju fan ha legat på golvet så tydligt som jag hörde den vibreraSkeptisk

Hjärta

SvaraCitera
mens
 mens

maybe it wasn't the mobile

SvaraCitera
mens
 mens

Axelinaaas:
Är ich en termin efter med allt i skolan. Har inte äns börjat plugga. Lovar, kommer behöva gå om. Om jag går om måste jag byta skola för skamen att stanna kvar där är för stor och finns inga skolor i innerstan som har plats och kommer ha för mycket ångest och skam i kroppen för att äns gå till skolan om (läs när) jag går om. Kommer sluta som ett fetto utan utbildning. Är på en etta i hur jag mår just nu och vill hoppa från närmsta bro. 

ta det lugnt. prata med din rektor om anpassad studiegång och om allt verkligen skiter sig så kan du plugga upp det på komvux sedan.

SvaraCitera
mens
 mens

allt går bara man är ung 

SvaraCitera
Ämnesstartare

snart har en varit medlem här längre tid än vad några medlemmar har levt. Rodnar fyfan vad små ni är

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

snart har en varit medlem här längre tid än vad några medlemmar har levt. Rodnar fyfan vad små ni är

Vilken medlem? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mymlans_Dotter:

Vilken medlem? 

inte nu vad jag vet, SNART, skrev jag Rodnar om sisådär 4-5 år kanske. det har ju snart gått 5 år till, 2020 är ett stenkast bort 

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

inte nu vad jag vet, SNART, skrev jag Rodnar om sisådär 4-5 år kanske. det har ju snart gått 5 år till 

Min fråga kvarstår. Söt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mymlans_Dotter:

Min fråga kvarstår. Söt

Jaha, de som går i årskurs 2 nu typ, de är snart 14 

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jaha, de som går i årskurs 2 nu typ, de är snart 14 

Man är fjorton i typ åttan/nian. Men. Syftade mer på vilken användare som varit registrerad så pass länge

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

14 grader varmt inne.. tacka fan för att det var kallt om tårna!

SvaraCitera
sluk
 sluk

Själv hemma och får sällskap av en kompis kommer hit med öl och pizza. Evigt tacksam. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Själv hemma och får sällskap av en kompis kommer hit med öl och pizza. Evigt tacksam. 

du väl för liten för att dricka öl Rodnar tycker du ens om det :s

SvaraCitera
sluk
 sluk

Tickstart:

du väl för liten för att dricka öl Rodnar tycker du ens om det :s

det är gott. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:

det är gott. 

Rodnar köp tingsryd 2.8

SvaraCitera
latest comments
Fryshuset genomför just nu en undersökning om erfarenheter kring medborgarinflytande bland unga och andra grupper där möjligheterna är färre.
Det tar cirka 10-15 minuter att svara på frågorna. Det är helt frivilligt och du är helt anonym.
Stort tack för att du ger av din tid!

Klicka här för att komma till undersökningen.