Fyfan vad glad jag är
dazed:
http://www.svt.se/dokument-utifran/spelet-om-egyptenDetta torde bli en intressant följetong, börjar kl 22 ikväll, på statlig teve som sig bör.
Nu jävlar drar det igång.
dazed:
Fyfan vad glad jag är
När du är glad är jag glad! (Vi har även vin och sånt. Så nu är vi redo för en, håll i hatten nu: tutt-vin-yyyyl-kväll!!!)
Tickstart:
etanol är ju också luktfritt
beror på form kanske. tänkte spontant typ vodka, inte så fint att andas det på lärarna innan redovisningen.
sup, ply!:
beror på form kanske. tänkte spontant typ vodka, inte så fint att andas det på lärarna innan redovisningen.
inte andas man vodkaångor ply du vet väl att det där med "lukta sprit" bara är en myt??
Mysigt att få kura in sig i fåtöljen och titta på en dokumentär om Nasser
Det finns för många program som man vill se just nu på SVTplay. Lyxproblem.
Tickstart:
inte andas man vodkaångor ply du vet väl att det där med "lukta sprit" bara är en myt??
vadå myt, man känner väl andedräkten när man själv har druckit
sup, ply!:
vadå myt, man känner väl andedräkten när man själv har druckit
hur ofta dricker du :$
time:
När du är glad är jag glad! (Vi har även vin och sånt. Så nu är vi redo för en, håll i hatten nu: tutt-vin-yyyyl-kväll!!!)
Så har jag inte riktigt våga att veta att det är min dröm förrän nu när det börjar kännas uppnåeligt, det är som Anders Appelgren året då vi gick upp i eliten.
Statligt arrangerad demonstration mot demokratin... Jag blir så fascinerad.
Istechetvåpunktnoll:
Statligt arrangerad demonstration mot demokratin... Jag blir så fascinerad.
Jävligt bra gjord dokumentär, snyggt grepp att använda gamla vagt beslöjade propagandafilmer också
Skulle vilja ha en kille här bredvid mig i sängen, gärna naken så man känner penisen smeka mot benet. Nåja..