Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

njaä, har också ärr på armen som ser ut som en stor leverfläck typ. ett av mina mindre sexiga ärr : /

SvaraCitera
penja

wow penja har tränat!!!

SvaraCitera
penja

Gick bra tills jag insåg att de ringt mig från bostadsförmedlingen, då tappade jag koncentrationen..... Vågar jag hoppas att det är en lägenhet på g!!??? :SS nfkfkhksd

SvaraCitera
penja

När jag springer på löpband på gymmet så lyssnar jag på musik i lurar och mimar till alla låtar. Mimar ni också? Det går faktiskt väldigt mycket lättare att springa då. Jag gillar musik så det blir roligare så. Jag undrar om detta är vanligt och att ingen lägger märke till det, eller om det ser konstigt ut. 

SvaraCitera

Testade BJJ idag. Var rätt kul. 

SvaraCitera
Kudhos

penja: När jag springer på löpband på gymmet så lyssnar jag på musik i lurar och mimar till alla låtar. Mimar ni också?

Ja. Eller spelar lufttrummor.

penja: Det går faktiskt väldigt mycket lättare att springa då.

Vilket är nog placebo/mentalt för egentligen så ska det försvåra löpningen för du får oregelbunden andning. Sen dess effekt beror mer på vilken intensitet du springer. När jag springer sprint så ligger jag på runt hastighet 13 till 15(runt 4 till 4:30 min per km). Joggar till 9, då kan jag mima utan att det påverkar löpningen..

penja: Jag undrar om detta är vanligt och att ingen lägger märke till det, eller om det ser konstigt ut.

Det ser säkert töntigt ut men vafan kör hårt om du gillar det, vilka är andra för att döma hur du har kul när du tränar? 

SvaraCitera
penja

Kudhos:

Ja. Eller spelar lufttrummor.

Vilket är nog placebo/mentalt för egentligen så ska det försvåra löpningen för du får oregelbunden andning. Sen dess effekt beror mer på vilken intensitet du springer. När jag springer sprint så ligger jag på runt hastighet 13 till 15(runt 4 till 4:30 min per km). Joggar till 9, då kan jag mima utan att det påverkar löpningen..

Det ser säkert töntigt ut men vafan kör hårt om du gillar det, vilka är andra för att döma hur du har kul när du tränar? 

Vad svårt det var att citera i mobilen! 
Men ja, fysiskt lättare blir det antagligen ej. Men jag tycker det är roligare och jag blir gladare av det, samt orkar då längre! Tänker inte lika mycket på att jag faktiskt tränar. 

Är det kilometer i timmen hastigheten på ett löpband visas i? Mvh ej så erfaren gym-tränare. 

SvaraCitera
Smilen

Räknas det om man tränar runkmuskeln? 

SvaraCitera
Kudhos

penja: Men jag tycker det är roligare och jag blir gladare av det, samt orkar då längre! Tänker inte lika mycket på att jag faktiskt tränar.

Amen dåså, kör hårt!

penja: Är det kilometer i timmen hastigheten på ett löpband visas i? Mvh ej så erfaren gym-tränare.

Vet inte. Löpbandet kör något för speed som sen visar också hur snabbt det är i min/km. Något sånt. Vad jag ville få fram är att när man springer t.ex intervaller så är det bättre att fokusera mer på andningen för det är en sån svag länk i löpningen. Då kanske passar det inte att mima, för din egna prestation. 

SvaraCitera

ska iväg till klubbN ikväll

SvaraCitera
Ämnesstartare

Provade lyfta idag och kände ingen smärta i armen.. skönt!
Får se hur det känns imorgon

Fan vad slö jag blivit på bara 2-3månader (elr mer?)
int för att ja varit stark 
e nog sjukligt svag jämfört me andra snubbar 

SvaraCitera
Ämnesstartare

har varit och sparkats. sträckt rumpan lite tror jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
har varit och sparkats. sträckt rumpan lite tror jag.

Läste "spräckt" UHUUU

SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Läste "spräckt" UHUUU

Nog för att kampsport kan se rätt gay ut men aaa, nää inte så illaParty

SvaraCitera
PMR
 PMR

rotorblad:

Läste "spräckt" UHUUU

men vafan, trodde också att det stod det... tills jag såg din kommentar