Crysilis:
Hmm, jag har aldrig sett programmet som du länkade, men jag minns låten sååå tydligt. Konstigt 8/)
jo du har sett sunset beachvinjetten minst en gång, den präglar din hjärna för all evig tid +_+
ska se new girl
håller på att ladda ner broad city
Nostalgia trippar med Mr Nice Guy av Jackie Chan.. Mm, the 90's +______+
Tiden då man dödade kvinnor utan att skämmas
penja:
är det där making a murderer verkligen värt att kolla på?
har inte sett hela, men tkr spontant the jinx är mkt bättr
såg the revenant
den va cool
Såg ett avsnitt ncis Los angeles imorse
Fyfan vad jag hatar den skiten
Ska se på Steve Jobs och Trumbo när jag kommer hem.
började se om girls trots att jag hade intalat mig att jag tog en paus från seriemaraton, men det är rätt få avsnitt så jag förlåter mig själv hehe. hade glömt att amy schumer har en miniroll, kanske inte visste vem hon var när jag såg det senast. har nog sett klart i tid för nya säsongen.
Har inte sett förra säsongen
Snart nytt avsnitt av suits
NEMI: Bra lagom splittrad karaktär.
Ah, jag avskyr henne, eller snarare skapelsen av henne, eftersom hon inte existerar som person - det vill säga hon har ingen personlighet. Någonstans i början uppvisade hon någon form av karaktär, men har tappat mer och mer och är numer mest ett verktyg vars syfte inte är något annat än att vara Mikes flickvän. Hon har inga konsekventa karaktärsdrag utan är än så, än si, så som det passar Mikes situation. Precis alla jämnåriga i serien, som egna personer, hade varit bättre romantiska intressen; hade gärna sett honom ha en utökad relation med både Lola, Katrina och Amy.
Jag njuter av att se The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring, jag är beredd på att ändra mitt betyg på filmen 10/10, urläcker är filmen och fullt av charmerande scener. Men också riktigt spännande scener. Sedan måste jag också säga att musiken i filmerna är heeelt magiskt. Man blir lite smårörd av den samtidigt. Jag ser The Lord Of The Rings med stolthet varje gång.