019linnea
bitter
edinburgh
ekivok ekvilibrist/feberyra
istechetvåpunktnoll
jung
niklas
player one
PMR
rotorblad
s3on
sub
time
En fråga till folk! Vore kl 19 bättre?
En fråga, finns det någon speciell åldersgräns på det här?
applekakanshaj2:
En fråga, finns det någon speciell åldersgräns på det här?
Nja det här är inget som ungdomar.se reglerar utan är 100% medlemsstyrt, dvs vi tar inget ansvar och därför är det kanske bra att kolla om ens föräldrar är okej med det.
Fan en blir sugen nu näre är såpass många som skrivit upp sig!
Får se, gillade förra träffen i tanto. Fast var fan 2 år sen, vart springer tiden?
Heheheheh etc.
Edinburgh:
Nja det här är inget som ungdomar.se reglerar utan är 100% medlemsstyrt, dvs vi tar inget ansvar och därför är det kanske bra att kolla om ens föräldrar är okej med det.
Okej, det är nog ingenting jag vill, för att de då kommer kolla min profil, plus att alla som kommer är typ vuxna...
rotorblad:
Mmh överväger nog att kommaaa. Skriver upp mig i tanken tills vidare.
Vad säger du till dina föräldrar?
applekakanshaj2:
Vad säger du till dina föräldrar?
Ööhm... mina föräldrar tenderar vara rätt ok med att jag träffar vänner etc.
rotorblad:
Ööhm... mina föräldrar tenderar vara rätt ok med att jag träffar vänner etc.
Så du säger bara, "Ska iväg till stockholm bara! Kommer om några timmar!" Eller vad?
applekakanshaj2:
Så du säger bara, "Ska iväg till stockholm bara! Kommer om några timmar!" Eller vad?
Tar mindre än en halvtimme att promenera till tanto från mig fyi.
applekakanshaj2:
Vaar booor ruu?
rotorblad:
Tar mindre än en halvtimme att promenera till tanto från mig fyi.
Men ändå, det blir flera timmar sammanlagt. Kan du träffa "kompisar" i flera timmar utan att berätta vilka det var och vad ni gjorde osv?
Jag kommer nog inte på ett tag, då jag bor ca 25 mil därifrån, för att jag är yngre än de flesta, och för att jag har en del skumma trådar...
Kanske om några år, i ett nytt konto eller så.