funderar på att klippa mig så här igen. palla ha långt hår.
Varför ens bry er när ni inte ens "hänger" där 
I mina tankar just nu vimlar det. Tjejen är borta i Kroatien och jag är ensam hemma i lägenheten. I en vecka till. Känner mig så jävla ensam och vet inte vad jag ska hitta på. Det suger! xD
jaha.. vrkar som att alla ville komma imorgon :p
hoppas att de int blir värsta dramat typ den som ligger först i kön kmr in o ba "Ah nice... de duger. JAG TAR DEN HAHAHAHAHHAHAHAHA FUCK THE REST"
tog lit bildr te dom som int orkade ta sig hit o ville ha bildr ist
... känns ju helt cp o ta bilder när ja trots storstädning int har plats o lägga undan nånting typ. Och typ rädsla för att de ska finnas nå pinsamt på bilderna 
ojdå
kanske dags att söka nytt boende te mig sjlv också
........................................................... 😛
fast de e sthlm så de borde int va nå problem fö en sån som mig ............................... 
"ba" två år kvar till ja kan köpa eget.. jippi.. nä ...
ångest övr att de tar tid .. fast oxo ångest över att tiden går... ?? !!?? !!
får skaffa tjej så de går snabbare
fast ne de går liksom int ihop för mig
typ fö mig betydr köpa me partner = HUS
annars lgh
skulle ba sitta o sakna större byggprojekt om ja köpte lgh me partner
Får erkänna att jag hade lite förhoppningar om att en del skulle nöja sig med bilder. Verkar som att fler blev sugna på att ta ett kliv innanför min heliga dörr och ta sig en titt på mitt innersta 
vill skrika fult ord lit just nu 🙁
får hoppa i mina nya mjukisar o bädda in mig sjlv i täcket o gråta lite
vonKissekatt:
Det handlar inte riktigt om det utan om att en liten grupp människor som helt plötsligt fått för sig att diktera villkoren för alla andra. Vill man inte citera andra så gör man självklart inte det men att tro sig att ha rätten att blanda in alla andra i det är ej okej.
Åhh, ja men det rörde sig nog inte om sådant. Tror mest att det var tråden det gällde där man ej fick citera i just den, men det hade citerats lika mycket i den tråden som vanliga så vet ej varför. Tror absolut inte att det var någonting som var att jag inte fick citera den jag citerade. Men för säkerhetsskull så skall jag inte citera i den tråden på ett tag. Brukar ändå sällan skriva i den.
vonKissekatt:
Ber någon dig att ej citera den personen så undvik att göra det. Att däremot tro sig ha rätten att styra över vad andra gör bara för att man fått en nyck är inte riktigt försvarbart. Extra synd blir det ju när en admin hänger med på det. Påminner lite som sura pensionärer som sitter i sitt fönster och väntar på folk att få skrika åt för att de nuddar bostadsrättsföreningens gräsmatta i ett desperat försök att förskansa sig lite makt här i världen.
Åhh, ja men det rörde sig nog inte om sådant. Tror mest att det var tråden det gällde där man ej fick citera i just den, men det hade citerats lika mycket i den tråden som vanliga så vet ej varför. Tror absolut inte att det var någonting som var att jag inte fick citera den jag citerade. Men för säkerhetsskull så skall jag inte citera i den tråden på ett tag. Brukar ändå sällan skriva i den.
019linnea:
Ja! Vill jobba i beriden tjänst, helst som skyttesoldat hos högvakten. Kommer isåfall göra GMU först (typ nya versionen av lumpen) och sen utbilda mig vidare i befattningstjänsten som skyttesoldat dårå. Ifall allting går som jag vill förstås
Ja, grundläggande militärutbildning. När vill du göra det i sådana fall? Är det inte som så att GMU börjar i början av hösten? Eller det kanske är varierande/olika och så, har för mig att jag hört att det är på hösten, men så fall så skulle det väl börja om bara någon vecka bara? så tror ej det är en bestämd tid
Lycka till med träningen iallafall!
men men
en dag kommer jag också vakna upp vacker och inte behöva bry mig om att min lgh ser ut som skit !!!!!!!!!!!!!
Crysilis:
Ja, grundläggande militärutbildning. När vill du göra det i sådana fall? Är det inte som så att GMU börjar i början av hösten? Eller det kanske är varierande/olika och så, har för mig att jag hört att det är på hösten, men så fall så skulle det väl börja om bara någon vecka bara? så tror ej det är en bestämd tidLycka till med träningen iallafall!
när jag har nått mitt mål med träningen ungefär. försvarsmakten har delat upp sitt träningsschema för eventuella rekryter i tre nivåer, och är på andra just nu. tredje är idealet för att klara utbildningen, så vi får se om/när det känns rätt helt enkelt. och tack så mycket!
det blir alltid värre
Jahap hur mår alla då