Aviseringar
Rensa alla

Dagens outfit [bildtråd]

latest comments

Cobrak:

Antingen har man långa armar, är magisk eller bär på den rätta tekniken att få till det Rullar ögonen
Har själv någorlunda korta armar.

Hmm, ja så måste det vara! Skall försöka bemästra den magiska teknikkonsten av att taga sådana bilder! Vill ju också lägga upp här Rodnar Helmysig tröja du hade på dig förövrigt!
Jag har själv handlat en stor skön stickad tröja/kofta Hjärta

SvaraCitera
penja

image_70.jpeg
Dagens! Komplett mellanstadie-outfit med rygga. 

SvaraCitera
Cobrak

Crysilis:

Hmm, ja så måste det vara! Skall försöka bemästra den magiska teknikkonsten av att taga sådana bilder! Vill ju också lägga upp här Rodnar Helmysig tröja du hade på dig förövrigt!
Jag har själv handlat en stor skön stickad tröja/kofta Hjärta

När du nått det slutliga resultatet av magi och teknikkonster får du gärna dela en bild på dig i din myspys tröja! Rullar ögonen

SvaraCitera
PMR
 PMR

penja:
image_70.jpeg
Dagens! Komplett mellanstadie-outfit med rygga. 

Eyyy, är trendigt med ryggsäck sedan ett tag tillbaka! Iaf om den är moderiktig som min Rodnar rockar min och blir frågad då och då var jag köpt den 

SvaraCitera
penja

PMR:

Eyyy, är trendigt med ryggsäck sedan ett tag tillbaka! Iaf om den är moderiktig som min Rodnar rockar min och blir frågad då och då var jag köpt den 

Min är visserligen ny, men kanske inte så trendig. En Nike-rygga bara. 
Fram tills för några veckor sen använde jag en super kids-club väska från en charterresa på Gran Canaria när jag var 10.. Kände att det var dags för uppdatering.. 

SvaraCitera

penja:
Fram tills för några veckor sen använde jag en super kids-club väska från en charterresa på Gran Canaria när jag var 10.. Kände att det var dags för uppdatering.. 

Naaw Mycket glad

SvaraCitera
penja

Crysilis:

Naaw Mycket glad

OBS! Äger även andra väskor......

SvaraCitera

Men... nu när vi skriver om väskor... jag skulle handlat den där väska förra veckan! Den var ursnygg och praktisk och kostade inte alls mycket. Skulle vara perfekt :/

SvaraCitera

DSC00254.JPG

SvaraCitera
PMR
 PMR

Skjorta <3

SvaraCitera

Ungefär såhär;
Gammal Vårgrön T-Shirt, Mörkblå Regnjacka, Grå Mjukisar, Stövlar.
Ingenting intressant egentligen, mest en sjabbig skogsklädsel.

//MVH Blötaste och envisaste svampplockaren i norra Europa.
 20160813_205123.jpg

SvaraCitera

God möra. Långbyxor för första gången på jagvetintenär. Kommer svettas ihjäl. Ska jag ta på mig kjol??? Nä det får vara så här. Hoppas jag kommer iväg. Utmattningens mamma etc. 

WIN_20160814_07_57_47_Pro.jpg

SvaraCitera

stilig päls, katten matchar den stundande årstiden

SvaraCitera

jovars 2.jpg

SvaraCitera

Blivande_japan:

mja, eller vad det är vi gör. har ju inte direkt hänt ngt än och har inte bestämt mig helt för huruvida jag vill att det ska det eller ej. vet inte om han heller bestämt sig

Va hände med din bf?! 

SvaraCitera
latest comments