$4.00:
Hon vill inte ha mig som mod, har fått d bekräftat för mig flera gånger
Men om användarna på um vill ha dig som mod så borde det väl vara avgörande?
Om du inte klarar av jobbet så får dom väl ta bort dig som moderator.
tror ärligt talat jag hade avsagt mig modstatusen inom ett år ändå, har ju svårt för auktoriteter och sådär. Fast vet inte, aldrig befunnit mig i en sådan situation med sånt ansvar förut.. Kanske hade blivit jättebra
$4.00:
tror ärligt talat jag hade avsagt mig modstatusen inom ett år ändå, har ju svårt för auktoriteter och sådär.
Men det året är ändå värt det. Testa. Vi (jag) vill att du ska vara en moderataor.
Haien: Men om användarna på um vill ha dig som mod så borde det väl vara avgörande?
Haha nej. Demokratin är väldigt begränsad här, det lär du nog märka inom sin tid.
Jag håller fast vid niklas4mod
Haien:
Men det året är ändå värt det. Testa. Vi (jag) vill att du ska vara en moderataor.
Gulligt, slå hårt för din vilja... och se hur långt du kommer.. (bryt inte reglerna)
$4.00:
Haha nej. Demokratin är väldigt begränsad här, det lär du nog märka inom sin tid.
Mhm.
Gör en poll nån!
Syftar på Smilen, pommes eller igonnakillyou (om han ens bryr sig om nåt annat än alkohol och att vara 18 år..) som ändå inte har några vettiga trådar..
$4.00:
Gulligt, slå hårt för din vilja... och se hur långt du kommer..
#DixOut4S3Mod, gör en bildtråd nån
behappyok:
haha vilken hemsk diss ju
haha äsch, ganska självförvållat kan väl jag känna.
fast är ju ingen ganon direkt. men det vet dem ju iaf
Frågade time för ~1 år sen varför du inte var mod.. trodde att alla som carit medlemmar i mer ön ca 5 år blev mod.. Hon sa att du själv måste fråga om det för att det skulle kunna hända. Hon ville inte säga att hon inte tyckte att det var lämpligt.
Haien: Hon ville inte säga att hon inte tyckte att det var lämpligt.
Såklart. Hur proffsigt hade det varit att uttala sig bakom ryggen sådär om andra medlemmar, helvete hajjen. :((
$4.00:
Såklart. Hur proffsigt hade det varit att uttala sig bakom ryggen sådär om andra medlemmar, helvete hajjen. :((
Skyller på min ålder.
Haien:
Skyller på min ålder.
Mmm när du växer upp och får lite mer kött på benen (hehe) kommer du att inse att det inte alls var någon smart idé att tala för att s3on skall bli mod.
$4.00:
Mmm när du växer upp och får lite mer kött på benen (hehe) kommer du att inse att det inte alls var någon smart idé att tala för att s3on skall bli mod.
Nej. Kommer alltid vilja det. Även om jag vet att det i vissa situationer inte skulle passa så bra. Men jag tror nog att du skulle skärpa dig när du hanskas med moderatorernas krafter!
Haien:
Nej. Kommer alltid vilja det. Även om jag vet att det i vissa situationer inte skulle passa så bra. Men jag tror nog att du skulle skärpa dig när du hanskas med moderatorernas krafter!
Eller spåra helt och falla offer för ganon och hans hyss..... Killen är tamigfan villig att betala 20 000kr för ett modkonto... Det är mycket pengar för lilla mig det.
Haha, nog för att jag har agerat impulsivt och avreggat konton etc, men har aldrig givit ganon någonting av värde och skulle aldrig göra.