ah nä jag får ta och erkänna att jag blev väldigt deprimerad över att se nya MacGyver
lol
ska ligga och stirra upp i taket ett tag
behappyok:
ah nä jag får ta och erkänna att jag blev väldigt deprimerad över att se nya MacGyverlol
Jag har inte sett den gamla så jar inget att jämföra med.. tkr trailern verkar bra för den nya. Ska se nu med jättehöga förväntningar mhmmhm
petade bokstavligen bara på min bonussyrras finger här om dagen, och hon är förkyld
idag vaknade jag sjuk som fan
den jäveln
igår hade jag en gäst här som satte sig på min säng och fes en lång lång lång lång fis rakt ner i min favoritfilt. jag har aldrig känt mig så tom inombords
märkte att jag satt med uppspärrade ögon efter att ha läst detta uhu
terrormat: igår hade jag en gäst här som satte sig på min säng och fes en lång lång lång lång fis rakt ner i min favoritfilt
vonKissekatt:
märkte att jag satt med uppspärrade ögon efter att ha läst detta uhu
det allra värsta var nog att personen, tre sekunder innan, sa "jag tänker fisa"
terrormat:
det allra värsta var nog att personen, tre sekunder innan, sa "jag tänker fisa"
säg upp all kontakt
terrormat:
gillar personen i övrigt men... min filt!!!
på ett sätt avundas man väl en sådan avslappnad inställning kanske. glömmer aldrig hur en kompis som var hemma hos mig och åt mat för en massa år sedan plötsligt lade upp fötterna på matbordet mitt i ätandet medan hn avslappnat fortsatte prata med min förälder.
vonKissekatt:
på ett sätt avundas man väl en sådan avslappnad inställning kanske. glömmer aldrig hur en kompis som var hemma hos mig och åt mat för en massa år sedan plötsligt lade upp fötterna på matbordet mitt i ätandet medan hn avslappnat fortsatte prata med min förälder.
haha! hur reagerade föräldern?
jag har alltid haft så jävla svårt för fisar och min stora mardröm är när jag tvingas känna lukten av dem. urgh får kväljningar direkt
terrormat:
igår hade jag en gäst här som satte sig på min säng och fes en lång lång lång lång fis rakt ner i min favoritfilt. jag har aldrig känt mig så tom inombords
Filten är ju förstörd för alltid nu. Går ju inte att använda. Rip filten.