Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

ah nä jag får ta och erkänna att jag blev väldigt deprimerad över att se nya MacGyver

lol

SvaraCitera
Ämnesstartare

ska ligga och stirra upp i taket ett tag

SvaraCitera
Ämnesstartare

behappyok:
ah nä jag får ta och erkänna att jag blev väldigt deprimerad över att se nya MacGyver

lol

Jag har inte sett den gamla så jar inget att jämföra med.. tkr trailern verkar bra för den nya. Ska se nu med jättehöga förväntningar mhmmhm

SvaraCitera

petade bokstavligen bara på min bonussyrras finger här om dagen, och hon är förkyld

idag vaknade jag sjuk som fan

den jäveln

SvaraCitera

igår hade jag en gäst här som satte sig på min säng och fes en lång lång lång lång fis rakt ner i min favoritfilt. jag har aldrig känt mig så tom inombords

SvaraCitera

märkte att jag satt med uppspärrade ögon efter att ha läst detta uhu

terrormat: igår hade jag en gäst här som satte sig på min säng och fes en lång lång lång lång fis rakt ner i min favoritfilt

SvaraCitera

vonKissekatt:
märkte att jag satt med uppspärrade ögon efter att ha läst detta uhu

det allra värsta var nog att personen, tre sekunder innan, sa "jag tänker fisa"

SvaraCitera

terrormat:

det allra värsta var nog att personen, tre sekunder innan, sa "jag tänker fisa"

säg upp all kontakt 

SvaraCitera

vonKissekatt:

säg upp all kontakt 

gillar personen i övrigt men... min filt!!!

SvaraCitera

terrormat:

gillar personen i övrigt men... min filt!!!

på ett sätt avundas man väl en sådan avslappnad inställning kanske.  glömmer aldrig hur en kompis som var hemma hos mig och åt mat för en massa år sedan plötsligt lade upp fötterna på matbordet mitt i ätandet medan hn avslappnat fortsatte prata med min förälder. 

SvaraCitera

vonKissekatt:

på ett sätt avundas man väl en sådan avslappnad inställning kanske.  glömmer aldrig hur en kompis som var hemma hos mig och åt mat för en massa år sedan plötsligt lade upp fötterna på matbordet mitt i ätandet medan hn avslappnat fortsatte prata med min förälder. 

haha! hur reagerade föräldern?

jag har alltid haft så jävla svårt för fisar och min stora mardröm är när jag tvingas känna lukten av dem. urgh får kväljningar direkt

SvaraCitera

Ruttenfisk: Jag håller fast vid niklas4mod

Kan inte annat än hålla med.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

2:an i gymnasiet eller grundkolan?

Vad tror du..? Tardig

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
igår hade jag en gäst här som satte sig på min säng och fes en lång lång lång lång fis rakt ner i min favoritfilt. jag har aldrig känt mig så tom inombords

Filten är ju förstörd för alltid nu. Går ju inte att använda. Rip filten. 

SvaraCitera

Niklas:

Filten är ju förstörd för alltid nu. Går ju inte att använda. Rip filten. 

den är ju det

SvaraCitera
latest comments