Aviseringar
Rensa alla

får ej snagga mig!

Ville ha snagg för länge länge sedan. Tjatade på farsan som lite motvilligt fixade med maskin. Morsan tyckte jag såg ut som ett barn från ett koncentrationsläger. FU morsan. Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:
Ville ha snagg för länge länge sedan. Tjatade på farsan som lite motvilligt fixade med maskin. Morsan tyckte jag såg ut som ett barn från ett koncentrationsläger. FU morsan. Ledsen

Haha din morsa dissade dig rejält

SvaraCitera

Hur långt hår har du nu då? Håret växer riktigt snabbt , men kom på bra andledningar som typ att du slipper använda mindre schampoo?

SvaraCitera

pommes045: Nej jag vågar inte gå emot dom, dom e vuxna och mina föräldrar och dom bestämmer

pommes045: Nej jag frågersätter inte mina föräldrar?

pommes045: Nej, men asså jag fattar inte varför jag inte får det

Det är nog större sannolikhet att dina föräldrar har svaret än att medlemmarna på UM (spekulerar) ett svar.

SvaraCitera

Edinburgh:

Jaha. Mja, det är nog svårt. Det finns ju latex-mössor som är gjorda för att man ska se skallig ut. T.ex. en sån här  https://www.amazon.com/gp/product/B000WR8E54

Mycket glad

du var snygg i den senast

SvaraCitera
Ämnesstartare

Marsbrud:
Hur långt hår har du nu då? Håret växer riktigt snabbt , men kom på bra andledningar som typ att du slipper använda mindre schampoo?

Jätte kort 

SvaraCitera
Ämnesstartare

xPerf3cti0n:

Det är nog större sannolikhet att dina föräldrar har svaret än att medlemmarna på UM (spekulerar) ett svar.

Men jag vill inte fråga

SvaraCitera

pommes045: Men jag vill inte fråga

Först skriver du att du inte "får" och sedan skriver du att du inte vill fråga. Hur är det i verkligheten?

SvaraCitera
Ämnesstartare

xPerf3cti0n:

Först skriver du att du inte "får" och sedan skriver du att du inte vill fråga. Hur är det i verkligheten?

Jag får inte, morsan sa att jag ska vänta tills jag blir myndig

SvaraCitera

pommes045: Jag får inte, morsan sa att jag ska vänta tills jag blir myndig

OK, vad är det då du undrar över? Bara att vänta SEX år och se glad ut och låta håret växa. Det finns faktiskt killar som ser jävligt snygga ut i långt hår.

SvaraCitera

Det var ju tråkigt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

xPerf3cti0n:

OK, vad är det då du undrar över? Bara att vänta SEX år och se glad ut och låta håret växa. Det finns faktiskt killar som ser jävligt snygga ut i långt hår.

Ja och? Vill bli skinhead

SvaraCitera

Vill dina föräldrar att du ska ha svinlångt hår? Såfall väx ut det för att irretera dom , dom kan inte tvinga dig att klippa dig. Dom kan inte heller tvingna dig om du ska raka dig eller inte! Håret kommer bli stubbigt efter några dagar ändå så fattar inte vad dom är rädda för?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Marsbrud:
Vill dina föräldrar att du ska ha svinlångt hår? Såfall väx ut det för att irretera dom , dom kan inte tvinga dig att klippa dig. Dom kan inte heller tvingna dig om du ska raka dig eller inte! Håret kommer bli stubbigt efter några dagar ändå så fattar inte vad dom är rädda för?

Dom e inte rädda

SvaraCitera

pommes045:

Dom e inte rädda

Men varför dom inte låter dig 

SvaraCitera