Aviseringar
Rensa alla

Cyklister är världens avskum

Hando

Blivande_japan: JA

De allra värsta är dom gamla tanterna/gubbarna som cyklar långsamt MITT PÅ VÄGEN NÄR DET FINNS EN CYKELBANA BREDVID. Arg
Fast kanske bättre att de cyklar än kör bil. 80+ och bil är sällan någon vidare bra kombination. Bara trafikfara tbh.

SvaraCitera
Draug

Jag kanske skulle ha sett det som ett tecken ifrån ovan när min förra cykel blev snodd, borde ha insett att det i själva verket är en helvetesmaskin aldrig menad för mänsklig drift. Men icke, jag gick emot skyarna och skaffade en ny bättre begagnad.

SvaraCitera

Jag har blivit 3 av mina cyklar snodd och min snowboard också 🙁

SvaraCitera
Draug

ghtrtjeryerghgf: Jag har blivit 3 av mina cyklar snodd och min snowboard också 🙁

Se det som ett budskap,nästa gång någon lägger vantarna på din cykel ska de fjättras med cykelkedjor och därefter strypas långsamt med cykelslangar.

SvaraCitera

håller med. det jag stör mig mest på med cyklister är att de tror sig ha samma företräde som gångtrafikanter vid övergångsställen och därför bara cyklar rakt ut utan att se sig för.

SvaraCitera

Jag gillar att cykla, fast inte i stan utan på ödsliga landsvägar 

SvaraCitera

etttvåtre:
håller med. det jag stör mig mest på med cyklister är att de tror sig ha samma företräde som gångtrafikanter vid övergångsställen och därför bara cyklar rakt ut utan att se sig för.

Det får man ju inte. Man måste leda sin cykel över, annars väntas böter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Jag kanske skulle ha sett det som ett tecken ifrån ovan när min förra cykel blev snodd, borde ha insett att det i själva verket är en helvetesmaskin aldrig menad för mänsklig drift. Men icke, jag gick emot skyarna och skaffade en ny bättre begagnad.

... Ledsenän finns nog räddning

etttvåtre:

Inte bara det, de väljer ju att vara lite vad som beroende på vad som passar dem.

Ibland är det bäst att bete sig som ett fordon, ibland tjänar man mer på att vara gångtrafikant. De fattar inte att man inte kan äta kakan och ha den kvar

SvaraCitera

ä'r jag så ond så jag har förtjänat allt detta som varit mot mig? 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

ghtrtjeryerghgfgr:
ä'r jag så ond så jag har förtjänat allt detta som varit mot mig? 🙁

Säkert

SvaraCitera
Draug

Blivande_japan: ... Ledsenän finns nog räddning

Möjligtvis kan jag bli förlåten mina missgärningar om jag lovar från djupet av mitt hjärta att aldrig någonsin sätta mig på en cykel igen. Rullar ögonen

SvaraCitera

Crysilis:

Det får man ju inte. Man måste leda sin cykel över, annars väntas böter.

cyklister är inte kända för att bry sig om trafikregler.

SvaraCitera

Cyklister i stockholm är mer efterblivna än vanliga stockholmare, och då är det illa.

SvaraCitera

Cyklister i Stockholm är ju som de är, men där jag kommer från finns det inget att klaga på

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Cyklister i Stockholm är ju som de är, men där jag kommer från finns det inget att klaga på

där jag kommer ifrån finns det knappt cyklister

SvaraCitera

🎟️ Svara på enkät – vinn biobiljetter!

Är du mellan 15–19 år? Vi vill veta vad du tycker!
Svara på några snabba frågor och ha chans att vinna ett presentkort på 300 kr till Filmstaden.

👉 Till enkäten!