vonKissekatt:
nä det förstår jag ju
Jag visste inte varför du frågade så tänkte att det kunde vara värt att påpeka!
time:
Jag visste inte varför du frågade så tänkte att det kunde vara värt att påpeka!
frågade pga ville veta om det var den jag länkade men googlade sedan
4 år senare och nu börjar de där omtalade sambokilona smyga sig på
Jag som hade målat upp någon sorts illusion om att jag aldrig skulle behöva tänka på vad jag äter
Är långt ifrån tjock men har gått upp typ 6 kg på två år (vilket är mycket när man är liten)
vonKissekatt:
frågade pga ville veta om det var den jag länkade men googlade sedan
Alla versioner är köpversioner, trails räknas ej
Hur orkar man forska i sådanheter ^_^

"Fan heller. Ni ska få se!", tänker Ekeroth.
vonKissekatt: eller hur! jag och person pratade om just detta idag efter att hen sett denna
helt fel att göra så.. barnet ska få välja själv och inte tro att allt indirekt ska handla om sex
har trixat med min dator och webbläsaren länge nu men äntligen fungerar alla plugin-program och flash, så skönt.. det ser lite finare ut nu
är trött men har haft en rätt bra dag, fått hemmagjorda supergoda pepparkakor. så jävla goda att jag typ åt 8 st fast jag var mätt av massor ugnsbakad potatis och marinerad kyckling och lussekatter och bullar med saffran i. så jag antar att min familj är bättre på matlagning och bakning än många andra hehehe inget skryt alls. har fått recept och kryddor så ska baka egna också. tänker äta upp alla själv 
Har inte sett förs nu att bitter har avreggat.
Vissa saker ska man bara inte googla. Usch!

SKORPIONEN:
Jaså, vad tråkigt 🙁
Hon kommer nog tillbaka när minst anar, hon har ju avreggat flera gånger förut. Det har jag också gjort flera gånger.