Fick reda på häromdagen att en av mina grannar har dött. Inte för att det kommer göra någon skillnad då jag nog har sett honom max 3 gånger under hela mitt liv. Han var knappt ute så visste inte ens hur han såg ut.
varför smakar all mat man lagar bättre när den har stått ett par dagar i kylen än direkt när den är färdig?
Mjo, trodde bara att han skulle göra någon form av comeback? Men verkar ej så
Ice:
Han har avreggat.
Rulle123:
varför smakar all mat man lagar bättre när den har stått ett par dagar i kylen än direkt när den är färdig?
Det gör den inte 

Har precis lämnat blodprover. Hatar att göra saker innan jag fått i mig frukost. Håller tummarna för att mitt Hb- och B12-värde gått upp 
019linnea:
Mjo, trodde bara att han skulle göra någon form av comeback? Men verkar ej så
Möjligt att han gör, dock svårt veta om han tänker göra de.
Lunch! Sushi kanske?
Marsbrud:
Vad trevligthur länge ska du vara borta till då?
3 gjorda och 9 kvar. Tror inte jag kommer förlänga, tänkte kanske ytterligare 6mån men min engelska var redan bra när jag kom liksom och känner inte att den kan utvecklas så mycket mer här. Tänkte kanske plugga i USA hösten 2018 så måste hem om tjäna lite pengarna
En granntant har flyttat, dock är inte allt urplockad än från bostaden, några av hennes släktingar tar hand om flytten och kör massa möbler/saker till återvinningscentralen. De är brutala som kastar ut möbler/saker från balkongen på andra våningen. Tveksamt om de sparar tid på det då blir extra städjobb på marken, mycket går sönder när träffar marken.
Hade väl varit bättre om de skänkt istället för att kasta då inte är/var något fel på allt som slängs. Tanten är pedant, och gubben var också pedant när han levde.
Blev en timmes sömn.. rätt trött, men det går an
Typ plogat igenom the girl on the train på två dagar.. asså lite jobbigt att jag kan inte spara böckerna jag köper utan blir till att kasta dem när jag är klar (dels läser jag aldrig böcker 2ggr och kan inte ta med massa böcker hem igen). Min ekonomi håller dessutom inte för att kunna köpa mer än en bok i veckan, så jag får helt enkelt lugna ner mig. Vill börja träna igen istället men får bara acceptera att mina fötter inte håller 
Aldrig känt sån här extrem stress-ångest, vill dö
Haien:
Aldrig känt sån här extrem stress-ångest, vill dö
🙁 tänker spontant att en samtalskontakt du vill öppna upp dig inför vore bra. Hoppas annars ångesten försvinner snart