Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

varför kollar jag på de här två Gråter så grymt heteronormativt och onyanserade videos. men så jävla snygga

Hando:

Volkswagen. Cool

Stackare Ledsen Men bättre än Renault 

Ämnesstartare

sluk:

Inte så mycket att berätta.. Personen skrev att jag är för pessimistisk och ärlig samt att jag inte tänker mig för innan jag säger något ibland. Vilket inte alls stämmer.. Eller jo, kanske till en viss del. I alla fall delen om att jag kan vara lite för ärlig ibland. Tycker dock att  det är en bra egenskap (???). Eller är jag helt ute och cyklar. Sen skrev jag hejdå och la ifrån mig mobilen. Vänta, antar att det var jag som sa upp kontakten inte hon. Hm. That's it. Tyvärr så var det inte mer spännande än detta.. 

mnaw. Hur mår du nu då? Ärlighet är bra men man måste ju anpassa sig till sociala koder etc. Sånt kommer med åldern och erfarenhet etc..

Ämnesstartare

Marsbrud: Men bättre än Renault

Du.. Renault har gjort en del feta bilar genom åren. Denna Clio Sport med en mittplacerad V6a tex
Renault-Clio-V6-2000_04.jpg

Måste duschaaa uh orkar ejjj

Ämnesstartare

vKk :3

Vanu

Ämnesstartare

hejje (:

Tja

Nu duschat och haft mig. Har smörjt mig halare än en säl.

Undrar ibland hur livet hade sett ut om jag också varit ett söndercurlat barn inkapabel till att göra något överhuvudtaget förutom att gnälla.  Vet att mina föräldrar var väldigt strikta på punkten att jag skulle klara mig själv. De körde mig aldrig någonstans men de såg till att jag hade ett busskort, som jag i tid fick säga till om att det skulle fyllas på. Skötte alla kontakter med skola/läkare/tandläkare själv från att jag blev tonåring osv. Jag fick finansiera allt själv och självklart även skaffa ett jobb på egen hand. Ärligt talar har inte mina föräldrar varit det minsta inblandade i mitt liv de senaste 4 åren. De såg till att jag hade tak över huvudet och sen fick jag sköta resten. Tror inte mamma väckt mig på morgonen sen jag var typ 7 och gick på morgonfritids. Verkligen har ingen av dem NÅGONSIN kollat igenom mina läxor, inte ens frågat om jag gjort dem. Mina frånvarande föräldrar kanske inte var så fel, jag kan allt jag behöver veta. Fixade mig själv ett eget sparkonto eftersom de aldrig sparat, finansiera mig ett körkort och gick ut med tillräckligt i betyg för att kunna komma in på nästintill vad som helst.  Vilket gör mig irriterad när jag tar hand om ungar som inte ens ta ett glas från bordet till vasken utan att få ett utbrott och ligga på golvet och skrika i 10minuter. Note: ungarna  är 10&14år. Försökte förklara för mamman om min uppväxt. Fick massa sorgsna blickar om vilken ledsam uppväxt jag måste haft. Det kanske det var, men jag vet ju iallafall hur man beter sig.

Tickstart:

Du.. Renault har gjort en del feta bilar genom åren. Denna Clio Sport med en mittplacerad V6a tex
Renault-Clio-V6-2000_04.jpg

Men kvalitén på dom är som ett/en apas rövhål. 

Vad i hela helvetet kan finnas att göra? Helst i göteborg. 

Marsbrud:
Vad i hela helvetet kan finnas att göra? Helst i göteborg. 

Klätterdomen Cool

KycklingKalkon:

Klätterdomen Cool

Hahahah det såg skoj ut! Men det är lite sent nu eftersom det tar 1 timme att åka till Göteborg 

latest comments