Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Blivande_japan: börjar om med vad??

Supr Maryo trycker man a lr b eftr start knappn Ledsen

SvaraCitera

1. Blev utbjuden på dejt av en herre som tog 4 dagar på sig efter han läst att svara på mitt meddelande .2. Missuppfattade hela hans meddelande för han glömde ett ord. 3. Märkte han glömde ett ord men eftersom det fanns 2 möjligheter till vad han kunde skrivit valde jag att spela dum.4. Nu är det försent att gå på dejt idag. Jag kan inte imorgon och han åker tillbaka till Philadelphia på måndag. 5. Flyttar till andra sidan USA om mindre än en månad, borde bara säga hejsvejs till snubben innan det blir för seriöst. 6. Men han är alldeles för söt :S Drömmer för mycket för att bara kunna släppa så där.-------------I andra nyheter logga jag in på tinder, kolla läget och klappa vovven min. Vovven min var väldigt intresserad av min telefon och superlikea en snubbe som matcha och nu skriver han men jag vågar inte unmatcha 🙁

SvaraCitera

hönzgoggel:

Supr Maryo trycker man a lr b eftr start knappn Ledsen

vet inte kan bara sånt med dejting Ledsen

SvaraCitera

Min magkänsla brukar ha rätt, men jag brukar aldrig följa den. Jag funderar på att bryta kontakten för jag känner mig helt förtrollad, bultande och dumifierad. Jag tror inte det är bra för mig. För vi kommer aldrig att ses, vi kommer aldrig att ses och mitt hjärta kommer krossas av någon som jag aldrig fått känna närhet eller värme av.

SvaraCitera

Blivande_japan: vet inte kan bara sånt med dejting

Skoja ba mena dejting hehe Ledsen

SvaraCitera

borde bli bannad från tinder. känner mig sjukt otrevlig som swipear runt och matchar med intressanta människor, men svarar på ca 0 meddelanden pga orkar ej

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kommit ftam till att jag skulle vara jäkligt bra på tinder. är bästa rådgivaren. men tkr inte om människor och vill inte träffa folk så det är ju lite synd. 

SvaraCitera

hönzgoggel:

Skoja ba mena dejting hehe Ledsen

man får
1 träffa ngn intressant via internet el irl
2. föreslå att ses
klart

SvaraCitera

Jag snackar med trevliga män på Tinder, jag är bra på Tinder, bra på att flirta på Svenska. Varför spenderade jag 6 veckor av mitt liv med att försöka vara imponerande på Engelska. Menmen, min engelska blev betydligt mycket bättre. 😀

SvaraCitera

Blivande_japan: man får
1 träffa ngn intressant via internet el irl
2. föreslå att ses
klart

ok thx för utförli beskrivning d jälpte så mkt nu e allt färdit Skadeglädje

SvaraCitera

hönzgoggel:

ok thx för utförli beskrivning d jälpte så mkt nu e allt färdit Skadeglädje

mm vet dejting är lite av mitt ämne Cool

SvaraCitera

synd att nr 1 är så jävla svår ba

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine: Varför spenderade jag 6 veckor av mitt liv med att försöka vara imponerande på Engelska.

Har du gett upp eller?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha undrar också 

även fast jag inte har nån koll såklart, va vadå? Oskyldig

SvaraCitera

Tickstart:

Har du gett upp eller?

Yeah, jag frågade hur han kände för mig, han sa att han gillade mig, att jag är snygg och sexig och han gärna vill se vart vi kan utvecklas men han har inte förhållande-känslor för mig. Och efter det så skrev han inte mer. Och jag vill inte slösa min tid på någon som inte kommer vilja ha ett förhållande en dag. En sak om det kan bli något men för mig så såg jag att han inte ville mer. 

Men tänker inte älta i det. Jag tänker dejta och komma över honom nu. Så nu har jag hittat massa nördar på Tinder att prata med. (I don't date cool guys)

SvaraCitera