flygkärra:
fina ni!! antar att ni slapp snön, alltså? era jävlar
Det snöade lite grann från och till men solen sken samtidigt så det var mest som ett regn av glitter 
Crysilis:
ahh, ser ut som en sådan stol som är gjord för att du skall kunna fästa ett nackstöd/kudde där uppevid, då kommer du dessutom fram lite, tillkom ingen sådan?Men det kanske fortfarande inte skulle hjälpa. Om den är obekvämare än din gamla stol så är det ju inget bra.
Nix, ingen extra kudde tillkom. Inget fäste för det heller.
Hålen i ryggstödet var lagom höjd för mina skulderblad. Inte som på DXracers stolar som verkar ha hål uppe vid nacken för nackkuddar.
Hando:
Nix, ingen extra kudde tillkom. Inget fäste för det heller.
Hålen i ryggstödet var lagom höjd för mina skulderblad. Inte som på DXracers stolar som verkar ha hål uppe vid nacken för nackkuddar.
Nej men det skall gå att sätta huvudkudde här vid, om den sitter tillräckligt tight då vill säga.
Passar dessa färger ihop? Tänker att den gråa kanske bör vara aningen mörkare? Kanske lägga till en mer ljusgrönare nyans också?
Ska äta glass! Har äkta körsbärssås och en chokladsås på tub. Lär bli mumma oavsett.
G... God... Godna
God Morgon 🙂
är det bara jag som är vaken? Någon mer som tittar på Pettson och Findus på sjuan? (:

Och ni trodde inte han skulle lyckas ![]()
Någon som händelsevis vet hur man inaktiverar så att inte folk kan prenumerera till min Youtube-kanal? Inte blockera någon specifik person, jag menar att stänga av det helt, att ingen kan.
Crysilis:
Passar dessa färger ihop? Tänker att den gråa kanske bör vara aningen mörkare? Kanske lägga till en mer ljusgrönare nyans också?
Jag tycker att det bruna borde var en aningens nyans ljusare och det gråa runt omkring lite mindre blå (om det var den du menade)
AuriSacraFames:
Jag tycker att det bruna borde var en aningens nyans ljusare och det gråa runt omkring lite mindre blå (om det var den du menade)
Tänkte på den gråa ner till vänster.
Den blåa kanske jag inte ska ha med alls, tänkte bara ha den som en omslutande bakgrund. Fast den ser ut att passa i mina ögon. Tror jag skall göra den gråa lite mörkare, testa en ljusare grön och lite så. Ja, den bruna bör nog vara ljusare, eller lägga till en ytterligare brun som är ljusare, annars blir det sådant stort hopp. Tack!