Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

härlig bild va

?1492393619" alt="180x180-Stastny_Carbo-1-1.jpg?1492393619" />

SvaraCitera
Ämnesstartare

mm höhöhö

SvaraCitera

Crysilis:

Tänkte på den gråa ner till vänster.
Den blåa kanske jag inte ska ha med alls, tänkte bara ha den som en omslutande bakgrund. Fast den ser ut att passa i mina ögon. Tror jag skall göra den gråa lite mörkare, testa en ljusare grön och lite så. Ja, den bruna bör nog vara ljusare, eller lägga till en ytterligare brun som är ljusare, annars blir det sådant stort hopp. Tack!

Det var så lite Blink

SvaraCitera
time
 time

Nu är min dator på väg! IIiihh! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Nu är min dator på väg! IIiihh! 

wöööööh!!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Så bra att kolla GWs Mord innan man tänkt gå och (att?) lägga sig. Perfekt kombo med att man redan som det är drömmer helt sjuka drömmar och vaknar var halvtimme och hyperventilerar och tror att man ska dö. feelgood deluxe. 

tänkte hon och satte igång med att lyssna på alex schulmans "Glöm mig". 
(y)

SvaraCitera
Hando

Brr fryser och är trött. Kollade på termostaten och den visade -3 ute. Väldigt lockande att falla som en fura i sängen. 
Men nädå!
Ska ut i kall bil om några minuter och frysa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig hetsig, imorgon ska jag ta det mer chill  

SvaraCitera

ska fortsätta med jobbsökandet via arbetsförmedlar-grejen imorgon igen. känns rätt hopplöst att hitta något jobb innan jag börjar plugga igen, även om jag utvecklas i att skriva personligt brev osv. kul åtminstone att träffa människorna där + är en liten tröst att många är i samma sits som mig när det kmr till att få ett betalande jobb. blev sur på tjejen på arbetsförmedlingen som sa rakt av att volontärarbete är detsamma som arbetslöshet. ????? shut the fuck up. kändes förminskande tbh när man ändå betalar för att kunna åka dit, jobba i flera timmar och att handskas med tafsare

känner mig nöjd med flera relationer men vill ses mer med varierande människor. försöker få det att hända atm men ger lätt upp efter ett "nej kan inte just då" uh.

har ännu inte vågat prata ut med halvpojkvännen/kkt/etc eftersom det känns som att något drastiskt kommer hända med relationen, åt det negativa hållet dårå eftersom vi verkar ha skiljande visioner med livet senare..eller? vill inte förlora honom. vi pratade om det halvt här om dagen fast i termer som korv och korvbröd HAHA. "jag gillar bara ditt korvbröd".."du får bara hålla på med min korv".... så duktiga

SvaraCitera

Alltså Josefin och vanjas podd Hjärta blir alltid så glad och peppad efter att ha lyssnat på den 

SvaraCitera
time
 time

Nuuuu har datorn kommit. Skriver här mitt första um-inlägg med den. Den är så himla vacker. Finns inga andra ord för det.

SvaraCitera

flygkärra:
Så bra att kolla GWs Mord innan man tänkt gå och (att?) lägga sig. Perfekt kombo med att man redan som det är drömmer helt sjuka drömmar och vaknar var halvtimme och hyperventilerar och tror att man ska dö. feelgood deluxe. 

tänkte hon och satte igång med att lyssna på alex schulmans "Glöm mig". 
(y)

Hade också sådan. Lyssnade inatt på mobilen i sängen. Lyssnade på en 'verklig' historia om när person dog i sömnen precis när hn började somna och sedan mötte jesus och kom sedan halvvägs till helvetet. Låg precis i sängen och skulle själv somna efter det. Mys.

SvaraCitera

time:
Nuuuu har datorn kommit. Skriver här mitt första um-inlägg med den. Den är så himla vacker. Finns inga andra ord för det.

Är det en bärbar dator, vanlig dator eller en sådan berömd rejäl fräsig superduperspexig speldator?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Trööött 

SvaraCitera
Hando

Precis pratat med Mios kundservice. Att lämna tillbaka gick icke då den var monterad. Frågade då om den kunde gå till fyndavdelningen. Det verkade inte helt omöjligt. Men hon skulle dubbelkolla så får väl se när de ringer tillbaka. 

SvaraCitera
latest comments