Sådär då var det färdigt. Fyndavdelningen var inget alternativ tyckte dem då de var tvungna att sänka priset minst 50% för att den skulle kunna placeras där, och det lät ut som de tyckte det var dålig affär för både dem och mig.
Så jag får ett tillgodokvitto istället.
Kanske inte optimalt då jag allra helst hade fått pengarna tillbaka. (Vill verkligen inte sälja på Blocket eller Köp & Sälj sidor på FB.)
Men med tanke på omständigheterna är jag ändå positivt överraskad över hur tillmötesgående de var över det hela då det står att de inte tar tillbaka monterade varor.
Glömde dock att fråga hur stor summan på tillgodokvittot kommer bli, men det märker jag imorgon.
Mio får helt klart godkänt i kundbemötande i alla fall.
"Malmö blir den första kommunen i Europa att storsatsa på det amerikanska brottsförebyggande programmet CTC – ”Communities That Care”. I Nederländerna har organisationer testat CTC sedan 1990-talet – med inte helt lyckade resultat."
När vänstern ska komma på lösningar på kriminaliteten. "Fan, vi tar det där som inte funkade i ett annat land!"
Hando:
Sådär då var det färdigt. Fyndavdelningen var inget alternativ tyckte dem då de var tvungna att sänka priset minst 50% för att den skulle kunna placeras där, och det lät ut som de tyckte det var dålig affär för både dem och mig.
Så jag får ett tillgodokvitto istället.
Kanske inte optimalt då jag allra helst hade fått pengarna tillbaka. (Vill verkligen inte sälja på Blocket eller Köp & Sälj sidor på FB.)
Men med tanke på omständigheterna är jag ändå positivt överraskad över hur tillmötesgående de var över det hela då det står att de inte tar tillbaka monterade varor.
Glömde dock att fråga hur stor summan på tillgodokvittot kommer bli, men det märker jag imorgon.Mio får helt klart godkänt i kundbemötande i alla fall.
Kanske är det fullpris på kvittot! Det får du väl hoppas på då de inte sade något annat.
Crysilis:
Är det en bärbar dator, vanlig dator eller en sådan berömd rejäl fräsig superduperspexig speldator?
En berömd fräsig superdupersexig bärbar dator.
Crysilis:
Kanske är det fullpris på kvittot! Det får du väl hoppas på då de inte sade något annat.
Precisely. Tror de hade nämnt det om det inte vore fullpris. Men får se.
Då är bara frågan; Vad fan ska man köpa annars på Mio för 1400? Vill se till att använda hela summan innan kvittot går ut/städats bort.
Faaan. Kommer bli minusgrader inatt också. Och så molnfritt under morgonen/dagen, vilket gör det 10 gånger jobbigare att somna sen klockan 8 på morgonen.
Så sätt var det bättre i ettan jag bodde i innan. Då kom bara solen in på eftermiddagen. Nu lyser den upp hela sovrummet på morgonen oavsett mörkläggningsgardiner eller inte. Men ska nog testa hänga upp en filt idag på sidan av gardinerna så det blir lite mörkare.
Hann bli lite nervös över hur det nya tangentbordet skulle kännas och visst är det lite trist att det låter lite mer än vad jag är van vid, eller det låter ju mer för att det är hårdare och mindre motstånd under fingrarna, och i och med att jag skriver så pass fort som jag gör så låter det verkligen jättemycket. Får försöka öva på att type:a tyst till nästa seminarium annars kommer folk bli sura på mig.
Borde frågat i dag om jag kunde gjort komplettering på en labb istället för att bara sprungit hem. Fan.
Hejdå.
Det har varit dåligt med trådlekerier på sistone!
Bumpa spännande trådar om du vill leka med mig!
Tänkte att jag kan kolla på en tysk film. Pga behöver egentligen plugga tyska men noll ork/motsvarande. Tog mig nästan 5 minuter innan jag fattade att det var på franska ((-:
Lämnade tillbaka stolen idag på Mio. Men fick hela summan tillbaka på kortet istället för en värdecheck. Det var väldigt skönt så man slipper bli låst till att använda den summan hos dem.
Väldigt skönt att ha det problemet ur världen nu.
Öh.. min pappa som jag inte har pratat med på 3 år ringde nyss och la på efter ett par sekunder. Svarade aldrig. Har bytt nummer sen inte allt för långt tillbaka så blockade honom på nytt direkt efter. Blev orolig och är rädd för att han ska hitta på något, typ försöka bryta sig in i min lägenhet eller stalka mig vilket är saker han definitivt skulle kunna hitta på bara för att jävlas. Usch vill rymma till gymmet eller ngt
TIL att varje landskap i Sverige har sina "egna" stjärnor och stjärnbilder. Gotland t.ex. har jätten Betelguse samt stjärnbilden Orion. Lappland Polstjärnan samt Lilla Björnen.
Västergötland har Ras Alhague samt Ormbäraren i stjärnbild.
Skåna har Schedar och Cassiopeja.
Hm.