Björn_: Hehe, är det Mao?
Nej, det är Wang Jingwei. Proto fascistisk ledare av Omorganiserade Republiken Kina.
Mao var aldrig snygg...
Björn_: Mindre populära, haha, det var ju också ett sätt att uttrycka det!
Hehe, antingen det eller icke-PK. Dock hade fascistiska ledare extremt sinne för mode och starkare pondus än vanliga döda.
Här är en annan man med pondus: Antonio de Olieveira Salazar
Björn_: Va? Har Portugal haft en 1900-talsdiktator, alltid lär man sig något nytt!
Han är en doldis, troligtvis på grund av att hans styre var så pass stabilt/gynnsamt för landet. BNP per capita ökade med 200% under hans styre, dessutom var han ledande i att bilda NATO
Theo James !!!!
Anders Ångström, ser riktigt manlig ut.
eyeyeyey
behövs lite mer jason här
019linnea:
eyeyeyeybehövs lite mer jason här
https://static.ungdomar.se/users/237516/redactor/768e30e1a149f1a2155e41f1213116b6.jp g" />
Sagt detta tusen ggr. Men blir så jäkla fascinerad av hur olika smak man kan ha. Jag hade liksom själv inte lagt märke till honom...
PMR:
Sagt detta tusen ggr. Men blir så jäkla fascinerad av hur olika smak man kan ha. Jag hade liksom själv inte lagt märke till honom...
tycker det på något sätt är lugnande när man har olika smak, det blir liksom mer till var och en? då kan jag sätta klorna i honom medan du i ngn annan osv
019linnea:
tycker det på något sätt är lugnande när man har olika smak, det blir liksom mer till var och en? då kan jag sätta klorna i honom medan du i ngn annan osv
Aa, du kan fumla med hans skägg. Medan jag spanar in de blyga som står pressade mot väggarna
time:
Så fruktansvärt sexigsnygg att jag får spatt
håller med om detta. det fattas bara en rakning för min del för att det ska se ännu bättre ut. ögonen slår hårt
019linnea:
har alltid resonerat på samma vis!
Ryan Philippe är snygg. Verkar som att håret är mer format på det här fotot än sådär lössläppt lockigt som det annars är, men ändå att bra foto.
PMR:
Aa, du kan fumla med hans skägg. Medan jag spanar in de blyga som står pressade mot väggarna
Jaaa, älskar skägg ingen skulle gå säker på en fest om vi var där samtidigt