Aviseringar
Rensa alla

VÄRLDENS SNYGGASTE MAN

Björn_: Hehe, är det Mao?

Nej, det är Wang Jingwei. Proto fascistisk ledare av Omorganiserade Republiken Kina. Gråter

Mao var aldrig snygg...

Björn_: Mindre populära, haha, det var ju också ett sätt att uttrycka det!

Hehe, antingen det eller icke-PK. Dock hade fascistiska ledare extremt sinne för mode och starkare pondus än vanliga döda. Glad

Här är en annan man med pondus: Antonio de Olieveira Salazar800px-Antonio_Salazar-1.jpg

SvaraCitera

Björn_: Va? Har Portugal haft en 1900-talsdiktator, alltid lär man sig något nytt!

Han är en doldis, troligtvis på grund av att hans styre var så pass stabilt/gynnsamt för landet. BNP per capita ökade med 200% under hans styre, dessutom var han ledande i att bilda NATO Mycket glad

SvaraCitera

Theo James !!!!

SvaraCitera

Anders_Jonas_Ångström_-_001.pngAnders Ångström, ser riktigt manlig ut.

SvaraCitera

eyeyeyey

behövs lite mer jason här

768e30e1a149f1a2155e41f1213116b6.jpg

SvaraCitera

fc386367cce13111de6ddb6b2aa116be.jpg

SvaraCitera
PMR
 PMR

019linnea:
eyeyeyey

behövs lite mer jason här

768e30e1a149f1a2155e41f1213116b6.jpghttps://static.ungdomar.se/users/237516/redactor/768e30e1a149f1a2155e41f1213116b6.jp g" />

Sagt detta tusen ggr. Men blir så jäkla fascinerad av hur olika smak man kan ha. Jag hade liksom själv inte lagt märke till honom...

SvaraCitera

PMR:

Sagt detta tusen ggr. Men blir så jäkla fascinerad av hur olika smak man kan ha. Jag hade liksom själv inte lagt märke till honom...

tycker det på något sätt är lugnande när man har olika smak, det blir liksom mer till var och en? då kan jag sätta klorna i honom medan du i ngn annan osv

SvaraCitera
PMR
 PMR

019linnea:

tycker det på något sätt är lugnande när man har olika smak, det blir liksom mer till var och en? då kan jag sätta klorna i honom medan du i ngn annan osv

Aa, du kan fumla med hans skägg. Medan jag spanar in de blyga som står pressade mot väggarna

SvaraCitera
mynona

SKORPIONEN:
IMG_8370.JPG

ja. rakning fattas men det är en småsak.

SvaraCitera
mynona

time:
ian-somerhalder-Christian-Grey1.jpgSå fruktansvärt sexigsnygg att jag får spatt

håller med om detta. det fattas bara en rakning för min del för att det ska se ännu bättre ut. ögonen slår hårt

SvaraCitera
mynona

019linnea:

har alltid resonerat på samma vis! Tumme upp

SvaraCitera
mynona

4968f9d5ebebf22d49b10a3b9eaf9240.jpg

Ryan Philippe är snygg. Verkar som att håret är mer format på det här fotot än sådär lössläppt lockigt som det annars är, men ändå att bra foto. 

SvaraCitera

PMR:

Aa, du kan fumla med hans skägg. Medan jag spanar in de blyga som står pressade mot väggarna

Jaaa, älskar skägg Hjärta ingen skulle gå säker på en fest om vi var där samtidigt 

SvaraCitera

mynona:

har alltid resonerat på samma vis! Tumme upp

Det är sant!

SvaraCitera