Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

men guuuuud vad onödigt, du kunde väl låtit d va kvar som ett minne juu

SvaraCitera

kan ej lyssna:( tror de ljudfilerna raderas efter ett tag

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

nej!!! Gråter kom tillbaks=(

nääääepppp 

Attitydinkontinent: men guuuuud vad onödigt, du kunde väl låtit d va kvar som ett minne juu

Törs ej..... får jättemkt ångest av tanken på alla spår en lämnar efter sig på jorden efter liv1 osv..... 

SvaraCitera

ESSTREON :

Törs ej..... får jättemkt ångest av tanken på alla spår en lämnar efter sig på jorden efter liv1 osv..... 

vrf då??

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

vrf då??

Nä vet int, jobbiga tankar bah :(( slipper dem när livet närmar sig sitt slut sen iaf pga har vidtagit alla möjliga åtgärder för att radera spåren nu!! :)) 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
kan ej lyssna:( tror de ljudfilerna raderas efter ett tag

JAg raderade typ 2 månader efter pga samma anledning. fast de försvinner självmant förvisso efter viss tid, det har du rätt i! Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

MARGARETA VÄLKOMMEN!!! 

Smärta: ÅLDISARNA <3

HEJHEJHEJ, fast du är ju med i UMV!!! Så varför envisas du med att hänga kvar här också? Rodnar

relativt anonymt forum goes före det tämligen superövervakade fb förvisso!!!

SvaraCitera

ESSTREON :

Nä vet int, jobbiga tankar bah :(( slipper dem när livet närmar sig sitt slut sen iaf pga har vidtagit alla möjliga åtgärder för att radera spåren nu!! :)) 

fast om jag googlar s3on så hittar jag fina bilder på dig juu, så visst finns d spår kvar av dig + detta

ESSTREON :

JAg raderade typ 2 månader efter pga samma anledning. fast de försvinner självmant förvisso efter viss tid, det har du rätt i! Rodnar

men ååhh Gråter!! nu missade jag ju allt

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

fast om jag googlar s3on så hittar jag fina bilder på dig juu, så visst finns d spår kvar av dig + detta

men ååhh Gråter!! nu missade jag ju allt

De spår jag kan undanröja, undanröjer jag, det är dt jag menar! Det omöjliga har jag inte lika ont av typ.  

Attitydinkontinent: men ååhh !! nu missade jag ju allt

Jaaa, varför i helvete försvann du??? Du är ju typ i mitt inom ramen för UMs målgrupp!!! 

SvaraCitera

ESSTREON :
Jaaa, varför i helvete försvann du??? Du är ju typ i mitt inom ramen för UMs målgrupp!!! 

minns ej!! tror d va att jag kände att jag nt fick ut ngt bra av um längre o typ tröttnade på stämningen. tror ej riktigt jag e inom ramen för ums målgrupp längre

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

minns ej!! tror d va att jag kände att jag nt fick ut ngt bra av um längre o typ tröttnade på stämningen. tror ej riktigt jag e inom ramen för ums målgrupp längre

Hm, kan fatta att en tröttnar om en har ett liv värt att leva utanför internet visserligen!!!

anser du dig vara vuxen nu? ansåg jag mig också vara när jag var 16.... (obs vet inte om du är 16 men gissar pga såg ngt om övningskörning i en tråååååååd)

SvaraCitera
Ämnesstartare

😀 / D: 

SvaraCitera

ESSTREON :

Hm, kan fatta att en tröttnar om en har ett liv värt att leva utanför internet visserligen!!!

anser du dig vara vuxen nu? ansåg jag mig också vara när jag var 16.... (obs vet inte om du är 16 men gissar pga såg ngt om övningskörning i en tråååååååd)

haha är inte 16

SvaraCitera
mynona

ESSTREON :

HEJHEJHEJ, fast du är ju med i UMV!!! Så varför envisas du med att hänga kvar här också? Rodnar

Visseligen men .... jag är infj och tycker inte om avskedRodnar
Och finns viktiga personer som kanske tar kontakt med mig här men inte annanstansRodnar
Och faller alltid i vardagsrummet för nostalgiRodnar
Och är van att ha denna flik uppe och känns tryggt att ha deRodnar
Och blir nervös och oroli av förändringarRodnar

Tumme upp

SvaraCitera
latest comments