Lilla Trollungen: Skeptisk då har du då aldrig sett mig jag är relativt ljushårig och för mig är rakning ABSOLUT NÖDVÄNDIGT...eller det kanske bara är som jag ser detFörvånad
Menar du verkligen att du har "håriga" ben så du inte menar ett lätt fjun?
classified:
Menar du verkligen att du har "håriga" ben så du inte menar ett lätt fjun?
det kanske bara är lätta fjun, men snarare så att jag själv ändå ser benen som "håriga"...
Hehe
Lilla Trollungen: det kanske bara är lätta fjun, men snarare så att jag själv ändå ser benen som "håriga"...SkeptiskFörvirrad
Hehe Rodnar
Tillhör de killar som definitivt har inget emot att tjejer med lätt fjuniga ben eller armar. Det är ju som sagt en viss skillnad på fjuniga och håriga som någon bild visar i denna tråd.
classified:
Tillhör de killar som definitivt har inget emot att tjejer med lätt fjuniga ben eller armar. Det är ju som sagt en viss skillnad på fjuniga och håriga som någon bild visar i denna tråd.
Tycker det är bra om killar inte ser det som ett måste att man som tjej har rakade ben alltid.
För min del kan det kännas okej att ha kvar hår/fjun om jag ska ha långbyxor men om jag ska ha till exempel strumpbyxor (särskilt om de är av tunnare material) /kortare tights och klänning vill jag gärna raka benen.
Enligt mig handlar det alltså mkt om vad för kläder man ska ha ifall man ska raka eller inte. Tycker inte det bör vara ett måste att som tjej precis alltid ha rakade ben, fast till vissa slags kläder tycker jag personligen att det ser bäst ut om man är rakad.
/care
Är tjej men homosexuell (biromantisk) så jag svarade att det inte spelar ngn roll
Självklart! Ska inte kännas som att man ligger och myser med en annan man.
Spelar ingen roll, det är ju mänskligt att ha hår överallt.