Ett antal år, löst räknat!
2 minuter per dag i 9 år. betyder 607413940786204 minuter totalt
För länge.
Sedan 2015
Medlem sedan 26 sep 2010. Vill dock inte påstå att all tid jag spenderat här under åren är slöseri - bara det mesta
Vart medlem en månad snart tror jag. Blivit sena nätter då jag jobbar på dagarna ett par timmar. Börjar alltid med att kolla notiserna nerifrån och upp, tycker om att göra det mesta i kronologisk ordning och efter det kollar jag vad som hänt i forumet. Passar på när det inte är så många online att kommentera nya trådar eller rota igenom gamla
Sedan 2007. Dvs sedan några av våra nya medlemmar inte ens hade slutat med blöja. Oerhört märkligt.
time: Dvs sedan några av våra nya medlemmar inte ens hade slutat med blöja.
Gör det att du känner dig gammal? ;D
Storchen84:
Gör det att du känner dig gammal? ;D
Näe, jag är bara barnet än jö! Känner mig som 16 i skallen fortfarande (även om jag skaffar barn med och ska gifta mig med en gammal UMare snart)
time:
Näe, jag är bara barnet än jö! Känner mig som 16 i skallen fortfarande (även om jag skaffar barn med och ska gifta mig med en gammal UMare snart)
Tycker att det här är så himla fint
snart 3 år ! för att svara på fråga
men har varit borta i perioder ju
Registrerade mig första gången typ 2003
Förtjänar nån form av lifetime award eller en kupong för en gratis kram eller nått beroende på om man ser det som något bra eller tragiskt
Inte Jung:
Registrerade mig första gången typ 2003
Förtjänar nån form av lifetime award eller en kupong för en gratis kram eller nått beroende på om man ser det som något bra eller tragiskt
Och när grundades/lanserades sidan? (Var det typ år 2000?)