shuna:
Om man nu ska kalla någon parasit så bör det vara skattesmitarna. De kostar mest.Men vem gör inte "vadsomhelst"? En icke-existerande människa möjligtvis?
Jag tolkar ditt undvikande av min fråga som att du saknar argument emot den.
Nej det är parasiterna och kriminella som kostar samhället mest. Varför sympatiserar du med kommunisterna? Du får tycka vad du vill men tror du att det är en slump att deras ledare har samma initialer som en viss Josef Stalin? Nej precis. Det är dem som är de onda.
Knurra:
Du får tycka vad du vill men tror du att det är en slump att deras ledare har samma initialer som en viss Josef Stalin?
trollar du eller tror du på fullständigt allvar att jonas sjöstedts föräldrar visste att jonas skulle bli ledare för vänsterpartiet och såg till att döpa honom efter en sovjetisk diktator? du tror detta, hundra procent? du medger detta öppet?
wineing:
trollar du eller tror du på fullständigt allvar att jonas sjöstedts föräldrar visste att jonas skulle bli ledare för vänsterpartiet och såg till att döpa honom efter en sovjetisk diktator? du tror detta, hundra procent? du medger detta öppet?
Jag bara säger...är det en tillfällighet? Eller är det reinkarnation?
Knurra:
Jag bara säger...är det en tillfällighet? Eller är det reinkarnation?
frågar igen:
du försöker på fullständigt allvar lyfta den här frågan?
wineing:
frågar igen:du försöker på fullständigt allvar lyfta den här frågan?
Nej jag försöker ge folk nåt att fundera på
Knurra:
Nej jag försöker ge folk nåt att fundera på
ja, genom att lyfta frågan. tror du på fullständigt allvar på detta? är min fråga verkligen så svår?
wineing:
ja, genom att lyfta frågan. tror du på fullständigt allvar på detta? är min fråga verkligen så svår?
Kanske kanske inte. Det är en teori, herre vad känsligt det där var
Knurra:
Kanske kanske inte. Det är en teori, herre vad känsligt det där var
känsligt och känsligt, jag ville bara kolla om du var medveten om att du frivilligt framställde dig som lite svagbegåvad. nåja, fritt land
Knurra: Nej det är parasiterna och kriminella som kostar samhället mest.
Vilka är parasiterna nu igen? Skattesmitare kostar Sverige minst 40 miljarder varje år. Skatteflykten från EU exempelvis är 100 gånger dyrare än flyktingmottagande.
Men detta är bara fakta, och sådant är det tydligt att du ej bryr dig om.
Det kanske bara är jag men jag får feta trollvibbar av knurra. Jag menar... Hur trolligt är inte detta???
wineing: trollar du eller tror du på fullständigt allvar att jonas sjöstedts föräldrar visste att jonas skulle bli ledare för vänsterpartiet och såg till att döpa honom efter en sovjetisk diktator? du tror detta, hundra procent? du medger detta öppet?
Och på detta svara med "tillfällighet eller R E I N K A R N A T I O N ? ? ?". I mean come on.

shuna:
Vilka är parasiterna nu igen? Skattesmitare kostar Sverige minst 40 miljarder varje år. Skatteflykten från EU exempelvis är 100 gånger dyrare än flyktingmottagande.Men detta är bara fakta, och sådant är det tydligt att du ej bryr dig om.
Parasiterna är de som vägrar arbeta men som lever på andras slit. Är man kapabel till arbete ska man inte snylta på andra. Det säger sig självt.
Storchen84:
Det kanske bara är jag men jag får feta trollvibbar av knurra. Jag menar... Hur trolligt är inte detta???
Och på detta svara med "tillfällighet eller R E I N K A R N A T I O N ? ? ?". I mean come on.
Ja men det där var bara nåt som jag tror att ingen har tänkt på. Samma initialer. Samma ruttna ideologi.

Liva upp stämmningen lite vetja
Outvecklade hjärnor? Inget konsekvenstänkande?
SDniklas:
Outvecklade hjärnor? Inget konsekvenstänkande?
Niklas sluta kränka dom annars ringer jag tanke-polis ;(