Kanelgurkan:
Jag var intresserad av en kille, jag träffade honom men sen insåg jag att han inte gillade mig alls på det sättet och jag bara försökte få honom? För att vi var rätt så nära varandra, mentalt so to speak. Sen insåg jag att jag ändå vill inte bli distraherad av mina känslor till människor som inte ens bryr sig om min existens så numera håller jag mig till andra grejer som har ingenting med känslor o göra. Vet dock inte om anime räknas som en sån grej men vafan vi säger så.
Hoppas du är kille eeeh med dem jag träffar försöker jag hitta hur lik de är min animeprins och har hittat fler av dem i verkligheten men alltid något som förstörs. Anime är riktigt. Vi har ju tagit inspiration till att göra karaktärer från riktiga karaktärer, som sukitte ii na yo.
Yea boi men varför hoppas du på att jag är en kille hahah
SkeletonGirl:
Hoppas du är kille eeeh med dem jag träffar försöker jag hitta hur lik de är min animeprins och har hittat fler av dem i verkligheten men alltid något som förstörs. Anime är riktigt. Vi har ju tagit inspiration till att göra karaktärer från riktiga karaktärer, som sukitte ii na yo.
Kanelgurkan:
Yea boi men varför hoppas du på att jag är en kille hahah
Tack för att du fråga, älskar och svara på frågor
har nån sorts rädsla för kvinnor, sen är det roligt när man råkar ha samma drömprins som hänt flera gånger. Sen om det är yaoi är de ensamma och då kommer jag och inte hitta nån. Typ så, jag gillar drama 😀
SkeletonGirl:
Tack för att du fråga, älskar och svara på frågor![]()
har nån sorts rädsla för kvinnor, sen är det roligt när man råkar ha samma drömprins som hänt flera gånger. Sen om det är yaoi är de ensamma och då kommer jag och inte hitta nån. Typ så 😀
Det är typ jag varje dag men en påse chips på busshållplatsen, åker fram och tillbaka.
Kanelgurkan:
Det är typ jag varje dag men en påse chips på busshållplatsen, åker fram och tillbaka.
Fattar inte hur man kan äta godispåsar i stan om man inte har knipsor, nått att stänga det med.
Ser ingen kärlek alls med att smula och har man inte våtservett blir det ännu jobbigare. Däremot önskar jag flera gånger att somna på någon som jag hade sett någon annan göra och tagit en bild =(
SkeletonGirl:
Fattar inte hur man kan äta godispåsar i stan om man inte har knipsor, nått att stänga det med.
Ser ingen kärlek alls med att smula och har man inte våtservett blir det ännu jobbigare. Däremot önskar jag flera gånger att somna på någon som jag hade sett någon annan göra och tagit en bild =(
Det skålar jag för med dr pepper
Ja
gymmet och min pwo
Det finns en tjej på jobbet som jag gillar väldigt mycket men kär känner jag mig dock inte.
Kanelgurkan:
Jag var intresserad av en kille, jag träffade honom men sen insåg jag att han inte gillade mig alls på det sättet och jag bara försökte få honom? För att vi var rätt så nära varandra, mentalt so to speak. Sen insåg jag att jag ändå vill inte bli distraherad av mina känslor till människor som inte ens bryr sig om min existens så numera håller jag mig till andra grejer som har ingenting med känslor o göra. Vet dock inte om anime räknas som en sån grej men vafan vi säger så.
Det påminner om en gullig tjej på jobbet som jag för stunden inte var intresserad av men sen blev lite intresserad av ändå, hon jobbar dock enbart extra ibland. Men jag är lite tveksam på vad jag faktiskt tycker om henne, hon är en fin tjej absolut hur som helst.
Nej.
Det finns en handfull brudar som jag träffat genom åren och sedermera förälskade mig i. Har lyckats komma över samtliga av dessa nu men om möjligheten till samlag med nån av dessa skulle dyka upp skulle jag inte tveka.
Så jävla länge sen sist![]()
jag är kär i mat och netflix
Ja<3/Ja, fast inte hen i mig
råkade ta fel lol...
Ja, men han är inte kör i mig.