Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

SoverHjärta
sleep.jpg

SvaraCitera
Hur
 Hur

Blir d inbördeskrig i USA?

SvaraCitera

Hur:
Blir d inbördeskrig i USA?

Tror bara Trumparna kommer gnälla lite, eller de hoppas jag åtminstone

SvaraCitera

btw, FUCK DONALD TRUMP

SvaraCitera

Lång dag idag (torsdag) FörvirradRodnar ett spännande äventyr väntar och en del saker som ska uträttasSkeptisk

Min första pop tidning blir det här året Rodnar Hjärta eftersom det inte har blivit så många på grund av det det här jäkla corona Censur

SvaraCitera
Nerium

Tja!

SvaraCitera

Hello ^^

SvaraCitera
Nerium

Du verkar lite av en veteran på detta... Är det här man skall skriva? Rätt forum?

SvaraCitera

Nerium:
Du verkar lite av en veteran på detta... Är det här man skall skriva? Rätt forum?

Nja det finns andra som har varit här  MYCKET längre än mig Glad  hmm forumet är till för att diskutera men INTE chatta Rodnar vill man  prata med nån här så man skicka meddelande privat..

SvaraCitera
Hur
 Hur

Massa kallt! Håret frös till när jag var ute

SvaraCitera
Hur
 Hur

Nerium

"Nerium oleander
Växten är mycket giftig. Innehåller ämnen som kan påverka hjärtat. Allvarliga förgiftningar har inträffat vid medicinsk användning och vid förväxling. Förgiftningar genom olyckshändelse hos barn är dock ovanliga." - Giftcentralen

Hur bestämde du dig för ditt nickname?

SvaraCitera

Oh okej, min torsdag var lärorik och lite lätt jobbig och obekväm.. men ändå rolig och spännande på många sätt kan ja säga RodnarSöt

Men det slutade med monster/ (3) lp-skivor och pop tidning RodnarHjärta jag tycker jag var rätt duktig.. Men nån röd monster blev det inte.. den va slut överallt? sjukt att den va slut överallt.. coop/city gross/maxiFörvånadLedsen någon måste ha stulit mitt recept? för det kan inte vara en slump assåIcke!SkeptiskFörvirrad (jag har ju inte blandat jack daniels med nån annan monster än röd monster)FörvirradLedsen

Men annars va dagen rätt okej.. (ont) FörvirradTardigmen ändå belåten och glad ^^ tycker man kan unna sig själv lite små äventyr(även under corona tiden)RodnarSötHjärta 

SvaraCitera
Nerium

Hur:

"Nerium oleander
Växten är mycket giftig. Innehåller ämnen som kan påverka hjärtat. Allvarliga förgiftningar har inträffat vid medicinsk användning och vid förväxling. Förgiftningar genom olyckshändelse hos barn är dock ovanliga." - Giftcentralen

Hur bestämde du dig för ditt nickname?

Just därför jag valde namnet. Vacker vid första anblick, likt livet självt. Vid närmare bekantskap, förrädisk och giftig. Livet kan tyckas ljuvt och tacksamt, men i verkligheten präglas livet av konstanta förväntningar och krav. Det som tycktes så fröjdefullt i ungålder, förblir nu ensamhet och svärta. En ständig kamp mellan att hålla sig vid ytan eller släppa taget och sjunka. En kamp mellan kroppen och växtens gift. Orkar systemet mota bort giftet, eller är jag för svag? Segrar giftet och jag somnar in, mitt sinne slutligen i frid. Ett avtryck av sorg hos mina kära, det enda som återstår. Precis som en vissen växt, betraktas hon av besvikelse och sorg. Att hon inte var stark nog att överleva den kalla och melankoliska vintern. Var vi inte tillräckliga? Jo, men för visa ter sig vintern mörkare än för andra.

SvaraCitera
Hur
 Hur

Nerium:

Det som tycktes så fröjdefullt i ungålder, förblir nu ensamhet och svärta.

Berätta mer!

SvaraCitera

Idag gäller det då ^^ hehe blanda  grön eller lila eller gul monster med jack daniels? Söt

Tror nog det blir lila xD Tardigeftersom jag inte har smakat den förut.. det ska bli spännande och och känna hur det smakar ^^  med jack danielsSkålHjärtaRodnar

SvaraCitera
latest comments