Blir d inbördeskrig i USA?
Hur:
Blir d inbördeskrig i USA?
Tror bara Trumparna kommer gnälla lite, eller de hoppas jag åtminstone
btw, FUCK DONALD TRUMP
Lång dag idag (torsdag) ett spännande äventyr väntar och en del saker som ska uträttas
Min första pop tidning blir det här året
eftersom det inte har blivit så många på grund av det det här jäkla corona
Tja!
Hello ^^
Du verkar lite av en veteran på detta... Är det här man skall skriva? Rätt forum?
Nerium:
Du verkar lite av en veteran på detta... Är det här man skall skriva? Rätt forum?
Nja det finns andra som har varit här MYCKET längre än mig hmm forumet är till för att diskutera men INTE chatta
vill man prata med nån här så man skicka meddelande privat..
Massa kallt! Håret frös till när jag var ute
"Nerium oleander
Växten är mycket giftig. Innehåller ämnen som kan påverka hjärtat. Allvarliga förgiftningar har inträffat vid medicinsk användning och vid förväxling. Förgiftningar genom olyckshändelse hos barn är dock ovanliga." - Giftcentralen
Hur bestämde du dig för ditt nickname?
Oh okej, min torsdag var lärorik och lite lätt jobbig och obekväm.. men ändå rolig och spännande på många sätt kan ja säga
Men det slutade med monster/ (3) lp-skivor och pop tidning jag tycker jag var rätt duktig.. Men nån röd monster blev det inte.. den va slut överallt? sjukt att den va slut överallt.. coop/city gross/maxi
någon måste ha stulit mitt recept? för det kan inte vara en slump asså
(jag har ju inte blandat jack daniels med nån annan monster än röd monster)
Men annars va dagen rätt okej.. (ont) men ändå belåten och glad ^^ tycker man kan unna sig själv lite små äventyr(även under corona tiden)
Hur:
"Nerium oleander
Växten är mycket giftig. Innehåller ämnen som kan påverka hjärtat. Allvarliga förgiftningar har inträffat vid medicinsk användning och vid förväxling. Förgiftningar genom olyckshändelse hos barn är dock ovanliga." - GiftcentralenHur bestämde du dig för ditt nickname?
Just därför jag valde namnet. Vacker vid första anblick, likt livet självt. Vid närmare bekantskap, förrädisk och giftig. Livet kan tyckas ljuvt och tacksamt, men i verkligheten präglas livet av konstanta förväntningar och krav. Det som tycktes så fröjdefullt i ungålder, förblir nu ensamhet och svärta. En ständig kamp mellan att hålla sig vid ytan eller släppa taget och sjunka. En kamp mellan kroppen och växtens gift. Orkar systemet mota bort giftet, eller är jag för svag? Segrar giftet och jag somnar in, mitt sinne slutligen i frid. Ett avtryck av sorg hos mina kära, det enda som återstår. Precis som en vissen växt, betraktas hon av besvikelse och sorg. Att hon inte var stark nog att överleva den kalla och melankoliska vintern. Var vi inte tillräckliga? Jo, men för visa ter sig vintern mörkare än för andra.
Idag gäller det då ^^ hehe blanda grön eller lila eller gul monster med jack daniels?
Tror nog det blir lila xD eftersom jag inte har smakat den förut.. det ska bli spännande och och känna hur det smakar ^^ med jack daniels