Jag har beställt så mycket på senaste och just nu väntar jag spääänt på polygel (alltså gel som man applicerar i en nagelform och sedan sätter på nageln och sen uv lampa å sen har du en nagel!) har beställt ett kit med allt man behöver och då ingår 6st olika färgade polygel och sedan ännu ett enskilt polygel som är silvrigt glittrigt!! så taggad och hoppas verkligen att det blir min nya hobby! utöver det har jag beställt skal till mina freebuds som jag hoppas kommer passa! och sen sist men inte minst så har jag även beställt Scrunchies i reflex material av ett uf företag!
Blixthantag till min Hasselbladare
Vill internetshoppa från SHEIN, de har mycket fina grejer. Men känns rätt oetiskt.
Hur:
Vill internetshoppa från SHEIN, de har mycket fina grejer. Men känns rätt oetiskt.
Osäker över den sidan, vet inget om den, lite lurigt 🙁
SkeletonGirl:
Osäker över den sidan, vet inget om den, lite lurigt 🙁
Visst! Samtidigt inte helt säker på att det är värre än typ HM. Önskar att jag var lite bättre på att sy, och kanske att jag hade en symaskin, så att kunde göra egna klänningar.
OnT: Onlineshoppat kläder på etsy! Från någon i england. Lite nervöst!
Handlat jättepinsam sak och hoppas att passar! 
önskar att man var rik så att man kunde beställa något. 
agnesberg:
önskar att man var rik så att man kunde beställa något.
Du kan ju alltid köpa ett par jeans för 10k till
Hur:
Handlat jättepinsam sak och hoppas att passar!
Hittade en rosa klänning, vita diamanter. Hur vacker som helst men blev en spindel ner till. Fladdermus. Vampyrer. Hemsk rosa men den var unik. Kunde inte köpa. Vill gå med finkläder varje dag. Sett i svart förut.
Tänker köpa munskydd från tieroom hoppas de passar. Så himla söta 
Letar mobilskal 
Köpt en ny necessär. Den jag har börjar verkligen falla i bitar. Trasigt blixtlås, tyget faller isär, ...
Kanske dags att ersätta mitt silvertejpade pennskrin snart.