youngvobb:
Ää jo, du hade inte sagt nåt om det varit en tjej
Jag står upp för alla nördar #nördarslivesmatter #blessed
youngvobb:
Ää jo, du hade inte sagt nåt om det varit en tjej
Ingen tjej hade dock skrivit sådär och det vet du
youngvobb:
För de behöver ju inte kämpa
Dude, hade jag varit den bittra typen hade jag varit en kvinnlig motsvarighet till black pilled incel. Jag är inte attraktiv, och jag har för vana att klä mig som en pensionerad gubbe (bekvämt som fan, men tusan inte "sexigt"). Skulle uppriktigt talat hitta mest sexuell framgång som nunna i ett kloster.
Men inte gör det mig något. Jag har meningsfulla relationer ändå.
Att vissa killar får för sig att de har en okränkbar rättighet till kvinnlig uppmärksamhet, och fria möjligheter till kopulation, är deras problem.
youngvobb:
För de behöver ju inte kämpa
Alla behöver kämpa men det är bara killar som klagar över det hela tiden
stanislavdenstore:
Dude, hade jag varit den bittra typen hade jag varit en kvinnlig motsvarighet till black pilled incel. Jag är inte attraktiv, och jag har för vana att klä mig som en pensionerad gubbe (bekvämt som fan, men tusan inte "sexigt"). Skulle uppriktigt talat hitta mest sexuell framgång som nunna i ett kloster.Men inte gör det mig något. Jag har meningsfulla relationer ändå.
Att vissa killar får för sig att de har en okränkbar rättighet till kvinnlig uppmärksamhet, och fria möjligheter till kopulation, är deras problem.
Men va? Nu börjar du prata om andra saker. Vad menar du ens med sista stycket?
det jag säger är att som tjej behöver du ALDRIG ta initiativ
sgt.sunshine:
Alla behöver kämpa men det är bara killar som klagar över det hela tiden
Stämmer ickkke
youngvobb:
Men va? Nu börjar du prata om andra saker. Vad menar du ens med sista stycket?det jag säger är att som tjej behöver du ALDRIG ta initiativ
Du är ju verklighetsfrånvänd.
Jag har ALDRIG varit med om att en annan människa närmat sig mig med motivationen romantiskt/sexuellt intresse. Klart som fan att jag kommer behöva ta initiativ den dag jag vill inleda en romantisk relation med någon.
stanislavdenstore:
Du är ju verklighetsfrånvänd.Jag har ALDRIG varit med om att en annan människa närmat sig mig med motivationen romantiskt/sexuellt intresse. Klart som fan att jag kommer behöva ta initiativ den dag jag vill inleda en romantisk relation med någon.
De e du som är ute å cyklar så in i bängennn
nu var jag aldrig inne på individuell nivå men det kommer en dag när du oxå fattar
youngvobb:
Stämmer ickkke
Det är min uppfattning iallafall
När ordet incel nämns är det väl 99% av gångerna en kille det handlar om?
sgt.sunshine:
Det är min uppfattning iallafallNär ordet incel nämns är det väl 99% av gångerna en kille det handlar om?
100% av gångerna är det en kille det handlar om
med andra ord behöver inte tjejer kämpa
youngvobb:
100% av gångerna är det en kille det handlar ommed andra ord behöver inte tjejer kämpa
Oj vilken sexism de va här då