Aviseringar
Rensa alla

Min väns föräldrar är arga på mig, hur ändrar jag på det?

Ämnesstartare

Jag är på semester med min vän och hennes familj, de äger ett hus utomlands och jag får bo här gratis. Jag och min vän lärde känna några danska killar som vi hängt med tre kvällar i rad. Inatt följde killarna med oss hem och vi hade sex (inte en fyrkant då haha utan ja två och två i olika rum). Kl 04 ringer min kompis mamma som bor i våningen ovanför och är arg och besviken. Hon är dels sur för att hon tror att vi väckt hennes lillasyster som sover i rummet bredvid (hon vaknade aldrig). Men hon säger också i telefon att det är dålig stil av mig att jag får bo gratis hos dem men inte kan uppföra mig. Vi gissar att hon syftar på att hon hört någon av mig eller min vän ha sex. Nu skäms vi jättemycket, dels skäms min vän inför sin mamma. Och jag skäms över att jag betett mig respektlöst när vi råkat väcka hennes föräldrar. Nu vågar vi inte gå ut ur vårt rum. Hur vinner jag  tillbaka deras respekt ??? Detta är min närmsta väns familj och jag MÅSTE veta att de tycker om mig !!

Citera

ojdå aa det var ju en svår situation. hur tänker du själv att du ska läsa det

SvaraCitera

Tufft läge. Är du vuxen nog att ha sex är du vuxen nog att be om ursäkt för ditt beteende till föräldrarna. 

SvaraCitera
oneday

be bara om ursäkt och se till så det inte händer igen

SvaraCitera

oneday:
be bara om ursäkt och se till så det inte händer igen

bra tips

SvaraCitera